Volgers

maandag 31 maart 2014

Klok

Allereerst mijn nieuwe volger Diny hartelijk welkom ik hoop dat je wat inspiratie bij mij op kan doen.
 En dan nu mijn creatie eens even iets heel anders ik zag deze klok al een paar keer staan en uiteindelijk toch maar meegenomen bij de Action  4,99 ik ben hem gaan op pimpen en dit is het resultaat.



 Ook ben ik nog steeds bezig met mijn computer zit nu weer te stoeien met mijn Cricut Craftroom , ach zo blijf je maar weer bezig en dan ga ik ook nog proberen even hier en daar een berichtje neer te zetten jullie zien het ik zit echt niet stil hoor , maar hoe vinden jullie mijn klok  , veel liefs Nel

10 opmerkingen:

  1. Prachtig resultaat, Nel! Succes met je Cricut, leuk hè zo'n snijapparaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel.Jebent weer leuk aan het freubelen geweest!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie klok Nel! ´t Zal gezellig staan bij je.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige klok Nel. De klok op mijn hobbykamer is mee met Sanne om iemand te laten leren klokkijken, dus dat ga ik proberen e kopen en eveneens te pimpen. Kan die in het voorjaar de tent opvrolijken
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Nel, ik vind het geweldig mooi hoe je dit hebt gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi is je klok geworden Nel, een plezier om naar te kijken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf geworden Nel maar......hij is ROZE......hoe kan dat nou???? Hahahaha.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze klok mooi opgepimpt Nel, dat stoeien met de computer, daar weet ik alles van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen