Volgers

zaterdag 1 maart 2014

Lief hè.

Ik zie ik heb er weer volgers bij dames hartelijk welkom ik hoop dat jullie af en toe wat inspiratie bij mij op kunnen doen.
Zoals jullie nu wel weten ben ik zo slecht in het onthouden van een challenge vandaar dat ik ze vergeet of op het laatste moment mee doe, ik  zal maar weer eens een agenda aanschaffen dat is wat makkelijker toch.


Deze kaart had ik gemaakt en toen zag ik ineens dat ik met deze kaart toch nog mee kon doen aan de challenge van
 WLVC.gebruik je favorite mal
 Ik heb deze mal  van Marianne Design LR 0300 pas gekocht maar favoriet is hij zeker ,
het plaatje heb ik van de site van Janet K,ik hoop dat ik aan de eisen voldoet zo niet dan hoor ik het vast wel ik ga nog even verder met kaarten fotograveren  en  ze dan  op mijn blog klaar zetten ik zeg maar weer groetjes en veel liefs Nel

22 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Wauw wat een prachtige kaart .
    Super mooi gemaakt .
    En echt een hele mooie stans .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Nel! De mal is idd supermooi. Ik heb 'em ook maar nog niet gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Nel, wat een mooie stans en wat heb je er een schitterende kaart mee gemaakt.!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Die mal die je hebt gebruikt is zeker mooi.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Nel !! Prachtige mal. Maar ..... hoe heb je dat gedaan. Heb al vergroot em zitten bestuderen, maar snap er niets van. Dit is echt heel gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart schitterend Nel, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mag zeker gezegd worden, wat lief he.
    deze creatie is ook helemaal SUPER en een geweldige mal.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel Wat mooi met de mal. Leuk plaatje.Het is een heel erg mooi geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Nel hoe geweldig mooi is deze kaart. De mal is prachtig. Best te geloven dat dit je favoriete mal is.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Nel,
    die mal is inderdaad heel erg mooi, volgens mij heb je hem dubbel op elkaar geplakt, ik kan de foto niet vergroten, als ik er op klik, gebeurt er niks, heel lief kaartje, ben benieuwd naar de volgende..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige stans en kaart Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Nel, die mal is inderdaad schitterend.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel, via via kwam ik op je blog en wauw wat een mooie kaarten zeg, ik ga je volgen.
    GROETJES lENI

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieffie!!!!!!!! Echt heel leuk gedaan Nel, je hebt er een kunstwerk van gemaakt. Nu moet iedereen lekker raden wat je hebt gedaan en mij heb je het al verteld dus ik heb een streepje voor hihihi, ik weet al hoe je je kaart hebt gemaakt met deze prachtige mal.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC en succes natuurlijk.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een schitterende kaart Nel. Heel chique en wat een mooie mal heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtige mal en wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nel this is gorgeous. Really beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heerlijk kaartje Nel!
    Wat heb je je favoriete stans leuk gebruikt! Het ziet er romantisch uit!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Morgen begint er een nieuwe challenge hopelijk zien we je daar weer terug! (schrijf maar vast in je boekje hihihihihi)
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt Nel. Leuk dat je meedoet bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen