Volgers

woensdag 5 maart 2014

Mixed Media .........

Wat een lol  hadden we vandaag,   van de week mijn hobbymaatje Plony even aan de telefoon ongeveer
1 1/2  uur en die vertelde mij over Mixed Media nooit van gehoord dus helemaal nieuw voor mij en dan heb je zo een gesprek van Oh wat leuk dus hebben we gelijk afgesproken en zijn aan de slag gegaan,  ik  de schuur in  moertjes,  schroefogen, paperclips en ook  bierdopjes had ik nog in de schuur  van mijn man ik kon  het doosje met dopjes na het overlijden van hem maar niet weg doen herrinneringen  toch en wat leuk dit  nu  allemaal van pas komt ook  vond ik  in de naaidoos ritsluitingen knopen  enz  voorbeeld er bij van Astrid Broer en maar freubelen,
Ik kan zeggen leuk is het zeker om te doen,


 Dit is het geworden  en vinden jullie het wat  nou wij wel wat een leuke dag hebben we samen gehad en ik kan vertellen ik ga het zeker nog een keer doen misschien wel een schilderij voor als mijn slaapkamer klaar is,  Plony bedankt voor de gezellige dag veel liefs en groetjes Nel

23 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Nel!! Zo zie je maar die wat bewaart, heeft wat.
    Fijn dat jullie samen zo'n gezellige dag hadden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooi creatie Nel, en zo gaaf bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad schitterend geworden Nel, supermooi, heb het zelf ook nog nooit gedaan. Klinkt weer als een supergezellige dag bij Plony, hoe leuk toch weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,
    mooie creatie hoor en past allemaal nog goed samen.
    Maar wat is nu eigenlijk mixed media?
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel
    Wat een schitterende romantische creatie, mixed media is echt heel leuk om te doen en ook hier kan je heel veel kanten mee uit, veel plezier met het bedenken van je volgende creatie.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Nel, je kaart is duper, net zo als je dag met Plony denk ik. Mixed Media, nooit van gehoord. Ik dacht over iets als voor TV of radio of zo. Maar hoe kom je op zoiets. Vind het wel gaaf. Als je weet, dat mij Vader is overleden in 1941, en Wim nog steeds een sigarendoos met schroefjes e.d. van hem gebruikt.
    Nooit weg doen. Lekkere nostalgie en herinneringen, die zoeter worden, naarmate de tijd verdrijft.
    Liefs van Leny en tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie gaaf hè Nel.....en wat was het leuk om te doen.....en jij maar roepen: ik zie het nog niet zo hoor hahaha....het kwam toch allemaal goed.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel wat een geweldig mooie creatie heb je gemaakt.
    En fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige creatie samengesteld met zoveel leuke details.
    Supermooi gedaan Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zal het gezellig zijn geweest Nel, ik kom net van het blog van Plony af en die heeft ook al zo'n prachtige creatie. Dit ziet er fantastisch uit en wat leuk dat je nog wat spulletjes van wijlen je man hebt kunnen gebruiken, allemaal herinneringen die naar boven komen terwijl je hier mee bezig was natuurlijk.
    Erg mooi gemaakt, Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige creatie voor je slaapkamer zeg, en ja wie wat bewaard die heeft wat
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nel, wat heerlijk dat je samen zo gezellig kunt knutselen. Jullie kaarten zijn echt geweldig geworden en bij Plony schreef ik al: dat smaakt naar meer dus wellicht ga ik het ook eens proberen.
    En zo leuk, dat je er spulletjes van je man bij hebt gebruikt. Je gaat de kaart nu zeker zelf bewaren, toch?!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk nel
    super dat je zo een lieve hobby vriendin hebt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er prachtig uit Nel. Ik heb gisteren die van Plony al bewonderd op fb. Die van jou is ook een plaatje geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,
    Je bent nooit te oud om iets te leren en je 1ste werkstuk is geslaagd hoor, heel erg mooi gemaakt, leuk om te zien, hoe alles zijn plekje krijgt, het ziet er super uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Nel,
    ja dit is helemaal iets anders he!
    Wat heb je dat mooi gemaakt!
    Geweldig en zo leuk zo samen bezig te zijn met van allerlei herinneringen ...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi,
    dat van die mixed media,
    ga ik zeker eens opzoeken.
    jij nog iets nieuw gemaakt? of iets leuk gedaan?
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig nel,.... en zo te zien is het inderdaad toch nog goed gekomen
    Hij is echt prachtig
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooooow Nel ook jij heb een prachtige creatie gefreubled...fijn dat jullie zo een leuke dag hebben gefreubeld...met een heel mooi resultaat....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww wat een super creatie je mixed media! en je hebt natuurlijk ook een goede leermeesteres gehad was zeker gezellig ???

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Nel, Leuk wat je er van gemaakt hebt, zo zie je wie wat bewaard heeft wat, zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad,
    En het resultaat is toppie,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen