Volgers

maandag 7 april 2014

Best Wishes

Yes ook ik ben begonnen met kerstkaarten ik had eerst zo iets van nu even niet maar nu ik er mee bezig bent is het wel weer heel leuk.
En natuurlijk er staat nu nog geen druk op de ketel.


Heerlijk in mijn favoriete kleurtje zien jullie ook het kleine vogeltje in mijn schilderij lijstje even puzzelen maar ook weer gelukt, wat kan een mens toch lekker freubelen en  met de computer gaat het nu ook beter ik hoop dat het zo blijft.Wat de volgende  kaart gaat worden weet ik echt nog niet ik zeg maar weer veel liefs  groetjes Nel

16 opmerkingen:

  1. o deze is schitterend Nel, prachtig bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Nel wat een schitterende kaart, ik vind hem geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende winterkaart! Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Je vorige kaartje vind ik ook mooi. Leuk met het hek zo.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat een mooie creatie Nel. Hele mooie kleur, plaatje, stansen en de afwerking met dat kant en die klei-ornamentjes is top. Een juweeltje...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Nel.
    Mooie winterse kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi hoor en dapper dat je al bent begonnen....ik moet er ook eens aan geloven maar stel het nog steeds uit.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel
    Prachtig in je favoriete kleuren, het begin van je kerstkaarten is er moet je maar denken, het schilderijtje is schattig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Nel echt een bjoetie en ook in mijn favo kleur!! prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Nel, mooie kleuren (jouw favoriete kleur) en mooie mallen ook gebruikt. Wat is dat kleine lijstje erop lief hé? Leuk met dat vogeltje erin. Zo, je eerste Kerstkaart is al klaar, af en toe eentje en je bent al lekker een eind op weg tegen dat het weer eind 2014 is.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super mooi kaartje nel
    en ja ik vind nu de kerstkaarten maken ook veel leuker als in de winter als het moet gek he

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi '
    Geweldige mooie kerstkaart .
    papier is ook weer zo leuk .
    en slim om gewoon af en toe een kerstkaartje te maken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve kerstkaart Nel. Dat is dus nummer 1, maar het is zo donderdag en dan komt er weer eentje bij ???? Ik heb ook klei en een mal gekregen. Ga er vanavond eens mee stoeien. Ben alleen niet zo'n held. Zal wel bij stoeien blijven , vrees ik gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kerstkaart Nel. Heel chique en je hebt ook mooie mallen gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie kerstkaart. Ik vind de blauwe kleur geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen