Volgers

dinsdag 1 april 2014

Butterfly

Echt ik zit niet stil .Ook deze had ik al weer een tijdje klaar en stond in mijn mapje nog plaatsen ja ik heb er maar een mapje voor gemaakt ik kan jullie vertellen er staan er nog een paar in .
Ik moet ook maar weer eens een stempel gaan kleuren  hihi afdrukjes voor stempels ook nog genoeg . Oh wat heeft een mens het druk  echt ik kom tijd te kort nu met het mooie weer de tuin  ja een uurtje zonnen moet ook kunnen toch. Maar eerst even naar mijn dochter naar de winkel kijken of ze nog iets leuks voor mij hebt dat gaat ook gewoon door  , ik zeg maar toch gauw   groetjes Nel

16 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart met de post-card stempel!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zoals je dit gemaakt hebt Nel, ik vind hem prachtig. Ja met dit mooie weer ben ik ook zoveel mogelijk buiten te vinden, nu kan het nog dus lekker genieten.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Nel.
    Mooie kleuren en een super stempel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer
    En super leuke kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Prachtige kaart in de echte Nel...kleuren,geniet lekker van 't mooie weer..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou Nel ik heb ook een mapje waar opstaat kan nog op blog.

    Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt, prachtig die vlinder.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Nel! Ik geloof ook echt niet dat jij stil zit hoor, volgens mij ben je een bezig bijtje..hihi, fijn toch? En zeker moet je ook van het zonnetje profiteren, zijn vitamientjes hoor. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaart is schitterend Nel, ik vind het een beauty en heerlijk toch dat je zo lekker bezig bent, niets doen is ook maar niets.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Nel. I love the colour and the great stamp. Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart mooie stempel de kleuren zijn ook mooi
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart weer Nel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Nel,
    telkens als ik die stempel zie denk ooo ik heb deze ook en nog steeds niet gebruikt en hioj is zooo mooi, jij hebt er ook weer een prachtkaart mee gemaakt!
    Wat heb je die actionklok leuk opgepimpt zeg!
    Prachtig!!! Het kaartje met Janet K design plaatje erop vind ik ook reuzemooi, jammer dat ze met haar blog is gestopt he!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow dit is een toppertje, heel erg mooi geworden.....ik blijf hem heel mooi vinden deze stempel van Joy
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen