Volgers

zondag 27 april 2014

Card in a box

Card in a box zo heet dit ik heb het gevonden via Pinterest daar staan zoveel voorbeelden  hiervan echt de moeite waard om een kijkje te gaan nemen en Oh wat is het leuk om te doen.Ik weet zeker dit is echt niet de laatste die ik maak.
Ik ben van plan om er een mannenbox van te gaan maken lijkt me ook erg leuk, ik zet er een tutorial bij van hoe je de kaart maakt.
http://www.pinterest.com/pin/498914464942533053/ Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en ik hoor graag wat jullie er van vinden groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. Hoi Nel, Nou en of we dit mooi vinden PRACHTIG met deze lieve bloemen. Geweldig. Je mannenkaart is ook prachtig. Fijne dag nog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie bloemen kaartbox heb je gemaakt Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous box card Nel. I have not tried to make one of these yet. This is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Nel wat heb je dit prachtig gemaakt, hij is echt schitterend!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige romantische card in a box, Nel! Lief dat roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Jij hebt ook al zo'n leuk toverdoosje gemaakt, mooi gedaan, bedankt voor de link,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Nee, alleen de laatste donderdag van de maand, is er een challenge, de rest van de maand kun je gewoon met alle kerstkaarten mee doen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie Nel hoe mooi is die geworden, ik vind hem helemaal super, top gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie creatie Nel. Een heel leuk model, mooie kleuren en wat een mooie bloemen erbij. groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is geweldig. Ik kreeg er eentje voor mijn verjaardag en had ook de tutoial opgezocht Wim zou hem snijden voor me. Wanneer ???? hihihi
    Oke lezen is ook leuk gr leny w
    en wat dacht je van met zijn zessen grasmaaien e.d. ???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig. Ik kreeg er eentje voor mijn verjaardag en had ook de tutoial opgezocht Wim zou hem snijden voor me. Wanneer ???? hihihi
    Oke lezen is ook leuk gr leny w
    en wat dacht je van met zijn zessen grasmaaien e.d. ???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig gedaan hoor Nel....dat is aan jou wel besteedt zo'n tutorial. Leuk dat je dat uit bent gaan vogelen en we gaan je mannen-uitvoering wel zien denk ik.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is superleuk geworden Nel.
    Leuk met die bloemetjes die uit het doosje springen.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Nel, dit heb je prachtig gemaakt, de kleuren super,helemaal prachtig gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    wat een pracht kaart of is het een box.. hihi
    Ik heb eventjes naar het filmpje gekeken, lijkt me ook wel wat, dat pinterest is ook altijd zo inspirerend he!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je box heel erg mooi gewor-
    den Nel en kan niet wachten op het mannen exemplaar.
    Bedankt voor de lieve woorden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is ie mooi en leuk!
    Ik vind ze ook gaaf om te maken, het geeft zo´n verrassend effect.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie box card, ik ben gek op deze kleur, het is een plaatje Nel, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen