Volgers

dinsdag 8 april 2014

Groetjes

Ook deze kaart lag al klaar om op mijn blog te zetten ik ben nu maar even alles een beetje aan het doorlopen en op mijn blog aan zetten dus jullie zien het ik heb dus echt niet stil gezeten.
Deze kaart komt denk ik wel bij mijn kleindochter terecht die ik gek op alles wat met Parijs heeft te maken.\
En daar staat hij de  Eifeltoren het was een heel makkelijk kaartje want hij stond al in een oud hobbyboek en ik dacht zonde om weg te doen en ben haar maar gewoon gaan maken leuk toch ik zeg maar weer tot ziens en groetjes Nel        

12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart.
    Leuk samengesteld met al die leuke dingen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Leuk gedaan met de materialen van Studiolight.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een mooi kaart Nel alles past goed bij elkaar.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend geheel, gewoon weg een romantisch kaartje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Nel, erg leuk met al die mooie details. Ik kan me indenken dat je kleindochter gek is op Parijs, het is er ook heerlijk vertoeven.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart Nel. Ik heb ook alles liggen om een Parijskaart te maken, maar er ontbreken nog een paar dingen. Met Pasen thuis even zoeken, dan zien jullie hem weleen keer verschijnen gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    wat een leuke kaart zo in de franse sferen!
    Wat is je vogeltjes kaart hier beneden mooi,
    prachtig die blauwtinten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Nel, daar zal je kleindochter vast van genieten (als ie bij haar terecht komt ;-) )

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel
    Ik ben ook zo dol op Parijs, het is een geweldige stad waar mijn man en ik vroeger onze eerste vakantie samen vierden. Ik vind je kaartje dan ook super mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen