Volgers

zaterdag 12 april 2014

Inspiratie

Van de week was ik even tijdens een blogrondje terecht gekomen bij Marlies daar zag ik een schat van een kaart staan met een paspop er op .
Ik was helemaal verliefd er op en dacht die ga ik ook maken maar zoals als altijd werd het natuurlijk een totaal andere kaart alleen het idee paspop bleef maar hangen.
Na veel zoeken in mijn voorraad vond ik dit plaatje het was een andere kleur maar Nel wou weer blauw.


Dit is mijn kaart misschien kunnen jullie een kijkje bij Marlies nemen en dan zien jullie hoe een mens iets kan veranderen,  dit noem ik dus INSPIRATIE hij  lijkt er toch voor geen meter op.
Marlies ik vind je kaart nog steeds erg  gaaf maar eigenlijk ben ik met mijn kaart ook best tevreden en dan nu de vraag wat is jullie mening over mijn kaartje . Veel liefs maar weer Nel

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem van jou ook wel heel erg mooi hoor .
    prachtig ook dat blauw erbij .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al lijkt je kaart niet op die van mij ik herken wel de design. Jou kaart is prachtig! Je hebt ook een mooie plaatje gebruikt en de bling is mooi erbij.Ik vind het zo leuk dat je bij mij inspiratie hebt gehaald, daar doen we het voor en ik waardeer het heel erg dat je mij in je blogpost hebt genoemd (en gelinkt) dank je hiervoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nel wat is deze kaart schitterend,
    helemaal leuk toch.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk Nel dat we bij elkaar zoveel inspiratie opdoen. Het idee wordt vaak anders uitgewerkt maar dat is juist het mooiste ervan. Bloggen geeft op deze manier wel heel veel plezier en je maakt n.a.v. een idee zelf een prachtige nieuwe uitwerking, zoals jij nu hebt gedaan!
    Supermooi hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig is je kaartje met de paspop!
    Heerlijk dat we door bloggen inspiratie opdoen. Het is ook niet leuk als het hetzelfde is maar door Marlies kreeg je wel de inspiratie om iets met een paspop te maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel wat is deze kaart schitterend.
    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk . . . die bling op je kaart
    Mooi hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel
    Ik vind je kaart schitterend geworden met de paspop, leuk hoor, weer eens iets anders, mooie kleurtjes.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk juist om te zien hoe je aan de hand van een kaart die je tegenkomt tijdens het bloggen zelf geïnspireerd raakt en een heel eigen draai er aan gegeven hebt.
    Prachtig is ie geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Nel. I love the little die you have used and the lovely blue image. I love the colour blue.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Nel,
    ik ben gaan kijken naar het voorbeeld wat jij hebt gebruikt, wat heb je dat leuk gelift!
    Je kaart vind ik gewoonweg sjiek!!!!
    mooi met die knoopjes en het plaatje zo prachtig, je kaartje hieronder vind ik ook helemaal mooi beetje vintage..
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat toch leuk, inspiratie krijgen en dan zelf er iets moois van maken.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen