Volgers

donderdag 17 april 2014

Kok

Nog even een  snelle kaart ik blijf deze plaatjes toch leuk vinden, gewoon een stofje  op een lange kaart.
Het  is dan toch een ander model  nu zijn de stofjes op met de koks  dus ga ik maar weer eens aan de mannen kaarten blijf ik toch leuk vinden, eerst even opruimen en dan heerlijk het paas weekend met mijn broer en schoonzus naar de camping, heerlijk van het zonnetje genieten ik neem wel wel knutsel spulletjes mee want stil zitten kan ik niet ik zeg maar tot ziens oh ja laptop gaat ook mee weet niet of ze daar wifi hebben dus zeg ik maar tot ziens groetjes Nel

17 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart Nel. Heel veel plezier op de camping, geniet er van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel,
    leuke kaart met het stofje erop!
    Nel een heel fijn weekend en geniet ervan!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor! Fijne paasdagen op de camping, Nel!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kokskaart!
    Veel plezier bij je broer en schoonzus.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal geweldig Nel gaaf kaartje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met de grappige kok! Fijn weekend en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart en geniet met Pasen op de camping. Zal wel goed komen denk ik. gr wim en leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel
    Ik vind hem weer leuk hoor .
    met deze leuke kok .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke kaart Nel, mooi gemaakt en wat fijn dat je dit paasweekend lekker naar de camping gaat. Geniet er lekker van en ik wens je veel plezier en zon toe.
    Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer super leuk geworden Nel.
    Veel plezier op de camping en een heel fijn paasweekend toegewenst.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje heel mooi en origineel.
    Fijn Paasweekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nel this is fantastic. I love this men's card.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk grappig kaartje.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en grappig kaartje hoor en veel plezier op de camping hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je hebt genoten op de camping en van het gezelschap. Je kaart vind ik prachtig.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen