Volgers

maandag 14 april 2014

Lady

Wat ik al heel lang niet hebt gemaakt is een gewone kaart 10 x 15. Ik was eigenlijk bezig met combineren en had het zo op elkaar gelegd toen ik dacht ach zo kan het ook weer eens
Ik moet eigenlijk zeggen ik vind het wel weer erg leuk , eerst had ik het idee dat je op zo een kaart niet zoveel kon plakken maar zeg zelf er zit toch genoeg op.


Het plaatje van het internet de bloem maar weer zelf gemaakt en ook heb ik nog een paar vlinders aangeschaft vlinders en hartjes ja dat is toch wel een tik bij mij ook een strikje zal je heel vaak tegekomen.
En in mijn favoriete kleur blauw.
Het knutselen gaat op het ogenblik heerlijk dus ik ga nog even door veel liefs NEL

16 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Nou het is weer een plaatje .
    super mooi kaartje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superchique kaart Nel!
    De kleurencombinatie is ook erg mooi.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow schitterende kaart met een pracht van een dame Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel
    Het is een plaatje je kaartje, heel leuk dat het een ander formaatje is, ik maak ook steeds vaker kaartjes in deze maat.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie chique kaart met een prachtige dame.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel, hij is prachtig, gave kleuren heb je gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en in het blauw echt super mooi paatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heel gaaf Nel. En inderdaad er zit genoeg op, en als je die verstuurd ben je ook goedkoper aan de post. LOL
    Jouw kleurtjes zijn van een heleboel hoor. Altijd xzomooi dat blauw. Succes er mee. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    wat een pracht van een kaartje in het blauw!
    Wat heerlijk dat je er zo van geniet!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart.
    En daar kan zeker meer op dan we denken hihi.
    Het is een plaatje. :)
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, ik maak dit soort afmetingen eigenlijk ook niet meer terwijl toen ik met kaarten maken begon alleen maar dit formaat maakte. Wat is het leuk en wat heb je het weer prachtig gemaakt Nel, de kleur is prachtig met de combinatie van het papier en de mooie mallen die je gebruikt hebt.Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Nel, het is een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen