Volgers

donderdag 24 april 2014

Merry Christmas

Zo het zit er weer op  een heerlijk weekend gehad maar weer een kort weekje  even de zorg voor mijn schoonmoeder op mij genomen   wasje doen boodschappen doen enz en ja dan is je week weer zo om.
Gelukkig had ik nog een voorraadje  .
Het is dus een kerstkaart geworden ik was weer eens aan het uitproberen geweest met mijn Cricut en heb de schaats en het rendier gemaakt .Nu moet ik toch echt weer wat foto's gaan nemen van mijn kaarten want er liggen er toch echt wel weer wat klaar, ik zeg maar toch ziens en veel liefs Nel

12 opmerkingen:

  1. je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt Nel, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart Nel, leuk die figuurtjes die je met de cricut heb gesneden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Nel. Een leuk rendier en schaats heb je uitgesneden, past prima bij het winterse plaatje...Groot gelijk dat je foto's gaat nemen, dan kunnen wij weer genieten, hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Nel, deze kaart met hertje en schaats is grandioos hoor. Goed gelukt. Ik heb een simpele geplaatst. Maar vandaag steeds miezel, dus 3 kaarten gemaakt. Ging ineens weer lekker.
    Maar ik ben ook lekker aan het lezen. En . af en toe kleifiguurtjes maken. Zie straks kaart WLVC. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kerstkaart Nel! Mooi met de schaats en het rendier erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel. Wat een leuke kerstkaart. Mooie mallen en lief plaatje. Leuk gemaakt . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, sfeervolle kerstkaart Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je kerstkaartje er super leuk uit.
    Heel mooi samengesteld met al die leuke dingen en een prachtig plaatje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt als een druk weekje Nel maar gelukkig had je nog een kaartje liggen en wat is hij schitterend Nel, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel
    Je hebt er toch wel veel werk aan om je schoonmoeder te verzorgen, lees ik wel.
    Het is fijn dat je zo voor haar klaar staat.
    Dan heb je toch wel een héle mooie kerstkaart gemaakt, leuk met je Cricut.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen