Volgers

vrijdag 25 april 2014

Pin Up

Zo een drukke dag eerst boodschappen doen voor schoonmoeder dan  de was naar haar toe brengen even wat ruilen nog even een ander bezoekje   ja en dan is mijn dag wel weer om denk ik .
Natuurlijk even een mannenkaart gemaakt met een pin up plaatje ja ik vind ze zo leuk , ik krijg altijd leuke reactie's op dit soort kaarten  , de radartjes heb ik weer met mijn CRICUT  gemaakt en bewerkt met embossing poeder , nu maar gelijk even een vraag je over de Cricut , wie weet waar ik een nederlandse beschrijving van een de Cricut Gypsy kan krijgen of  kopen ben al een tijd op zoek maar kan het niet vinden wie kan mij helpen.
En dit is de kaart weer de volgende kaart een mannenkaart ? misschien  groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je een man hier ook een plezier mee doet hoor. Vind het een e gave mannenkaart hihihi gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    als je van alles doet is je dagje altijd snel om. Maar toch veel plezier er bij.
    Prachtige mannenkaart. Daar is elke man blij mee.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel
    ja hoor dit is weer een hele leuke mannenkaart met een geweldig leuk plaatje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een leuk kaartje Nel.
    Super hoor met dat plaatje achter het raam.
    Nog leuke details te zien.
    Je kaart is helemaal geweldig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tussen alle bezigheden door heb je toch maar weer een mooie kaart gemaakt Nel!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card Nel. I love the little bicycle die.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gave en prachtige kaart Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en beetje ondeugende kaart Nel, erg leuk met die radertjes. Helaas kan ik je niet aan een beschrijving helpen anders mocht je hem zo hebben, ik hoop dat je het vind.
    Ik wens je een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja...je maakt inderdaad erg leuke kaarten met die afbeeldingen.
    mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaha...peekaboo...hele leuke kaart met een ondeugende twist Nel. Met je vraag kan ik je helaas niet helpen, fijn weekend, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, daar heb je Nel weer. met een echte mannenkaart, grappig die dame achter het raam, superleuk..
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel
    Het is weer gelukt hoor, het is weer een top mannenkaart, wat kan je dat toch goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zie ik hier ook weer een prachtige kaart, deze is zo mooi die heeft niets extra,s meer nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel
    Wat een gaaf kaartje, hier word vast een man blij van.
    Helaas kan ik je niet helpen met je vraag.
    Een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen