Volgers

zondag 6 april 2014

Voor de buurvrouw

Vandaag is mijn buurvrouw 76 jaar geworden ja die leeftijd geef je haar echt niet hoor.
Ik had ook deze kaart al klaar liggen maar moest toch nog even wachten om hem te plaatsen. Ik weet bijna wel zeker dat ze deze erg mooi vind, ik trouwens ook.


 Zo dan is het weer zondag en ga ik maar even naar mijn lieve schoonmoedertje toe ze zal wel veel te vertellen hebben want ze was naar de musical Sister Act geweest ik zeg maar fijne zondag en vanmiddag ga ik weer lekker aan de knutsel veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. Ik denk ook dat ze hem mooi vindt Nel want hij is schitterend!!!!
    Erg leuk met dat open hek...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel wat een heerlijk zonnige kaart! Supermooi gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad een prachtige kaart Nel daar zal de buurvrouw wel blij mee zijn.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gi Nel, Nou als ze die niet mooi vindt ??? De kaart is schitterend. En zulke mooie mallen. Daar kan je zo veel kanten mee op. Ben er haast jaloers op. Neen hoor grapje. Die laatste van jou staan op de rol. Maar heb weinig gedaan, zulk mooi weer. Nu miezel, dus dagje rust en het gekke is, de wifi werkt perfect met dit weer. ???? Geniet verder van de verhalen van je schoonmoeder. Als ze net zo genoten heeft als wij komt ze niet uitgepraat gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een schitterende kaart Nel, wat heb je mooie, fijne mallen gebruikt, ziet er weer perfect uit!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Nel. I love the flower and the way you have used the gates.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    geweldige kaart, mooi gemaakt, daar zal je buurvrouw blij mee wezen!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is helemaal super Nel, ik vind het een prachtexemplaar, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi nel,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, mooie kleurtjes en leuke mallen...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen