Volgers

woensdag 14 mei 2014

Greetings of the seasons

Tussen de mannenkaart door maar weer even een kerstkaart gemaakt we hebben er nog  genoeg  nodig en ook dit vind ik nu wel weer erg leuk.
Ik  kreeg van de week een tip van mijn hobbymaatje Anita Meijer om eens op een site te kijken met digitaal paper, nou ik kan zeggen je kijkt je ogen uit en je kan kiezen uit heel veel kleuren uitprinten op DCP papier maar  op Xerox  Colotech+ gaat het ook echt goed.
Anita leuk ook ik ben nu verslaafd aan digitaal papier.


De achtergrond is dus digitaal papier en je kan het zo vaak printen als je wilt , mooi toch het stempeltje is  een wat oudere van LOTV maar nog steeds erg leuk en wat  vinden jullie er van , veel liefs Nel

12 opmerkingen:

  1. Een plaatje!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Dat digitale papier is leuk en ook je stempeltje is een schatje. Als je het niet erg vindt ga ik niet op die site kijken hoor, heb al genoeg verslavingen hihi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Nel en het plaatje ook gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kerstkaart! Lief dat stempeltje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ja ik zei het al je kijkt je ogen uit met al dat schitterende papier, hij is schitterend geworden je kaart Nel, ik vind het een toppertje. Heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel
    Schitterend is je kaartje met dit mooie digitale papier en lieve stempeltje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Supermooie combinatie van papier en stempel, maar..dat digitale papier is wel heel kostbaar om te printen, het slurpt inkt..lijkt me voordeliger om toch maar mooi papier te kopen..fijn dat je al weer een kerstkaart klaar hebt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige winterse kaart heb je gecreëerd. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind haar schitterend en zooooo leuk om te zien een schattig stempeltje.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen