Volgers

donderdag 1 mei 2014

Nog eens Kerst

Jullie zien het ik heb  de smaak te pakken en ga weer meedoen aan een challenge.
Het stempeltje zelf gekleurd en wat is het weer leuk om te doen het is al een wat oudere stempel maar OHH wat vind ik haar leuk mijn computer was gecrasht maar ik heb het plaatje weer  en wat ben ik er blij mee.




Met deze kaart wil ik weer mee doen met Yvonne ik moet er nog steeds een beetje inkomen maar het gaat vast wel lukken en wat vinden jullie er weer van  veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens hoor Nel, dit afdrukje is gewoon tijdloos mooi, blijft een schatje al zie/gebruik je het 100x... Bij je kaart moest ik even goed kijken naar de achtergrond, leek zoveel op het kleedje dat ik dacht dat je een transparante kaart had gemaakt whaha.Het is een dot van een kerstkaart, veel succes met de challenge, fijne dag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige stempel, en je hebt er een hele mooie kaart van weten te maken Nel. groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Dit afdrukje is een van mijn favorieten, ik vind het zo ontzettend mooi en je hebt het prachtig ingekleurd Nel, dat gaat je uitstekend af! Je hebt er een geweldige mooie kaart van gemaakt, alweer een klaar!
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Wauw wat heb je het afdrukje super mooi ingekleurd .
    Echt een plaatje is je kaart geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel. Wat een prachtige kaart met deze leuke stempel gemaakt. leuke kleuren. en heel mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt Nel.
    Een prachtig stempeltje en leuke details eromheen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo wat een scheetje een schitterende kaart Nel en mooi afgewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief afdrukje Nel en zó mooi ingekleurd, je kaartje is prachtig, je hebt echt de smaak te pakken, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart super Nel, echt heel mooi gemaakt en superfijn dat je het plaatje weer terug hebt, want hij is ook zo leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Nel
    wat een mooi afdrukje je heb een prachtige kaart mee gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kerstkaartje! Blauw vind ik het mooiste voor kerstkaarten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Nel en nog in mijn lievelingskleur ook! Toppertje! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is gaaf Nel! Super leuk gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtige kerstkaart!
    Wat fijn dat je het afdrukje nog hebt kunnen "redden", ik vind het een schitterend afdrukje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nel, wat een schattige kaart! Je bent op de 'blauw-toer' want die hieronder is ook al zo mooi in deze kleur!
    Ik zag bij PLony dat je jarig bent geweest. Wel wat laat maar toch alsnog van harte meid!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,
    Wat een leuke kaart zeg. En nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Sorry 1 dag te laat maar beter laat dan nooit toch? gr Bets.

    BeantwoordenVerwijderen