Volgers

donderdag 8 mei 2014

Tweeling jarig

 Allemaal heel erg bedankt wat een felicitatie,s heb ik gehad en een mooie kaarten van hobbymaatjes  de
één nog mooier dan de andere echt geweldig.
Onze verjaardag zit er weer op ja ik ben er een van een tweeling dus ben van de week naar mijn broer geweest en ik had beloofd nog een Card in box te maken voor een man en die was voor mijn broer hij vond hem geweldig.

Dit is hem het is zo leuk om te doen en ik ben  tevreden met het resultaat nu even wat huishoud klusjes doen en dan vanmiddag of vanavond weer even aan de freubel en niet te vergeten even een blogrondje maken, ik zeg weer tot ziens  Nel

13 opmerkingen:

  1. Hoi Nel wat prachtig deze card in the box. Wat een leuke afbeelding. Erg leuk gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om trots op te zijn!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is ook helemaal geweldig Nel, super gave boxkaart heb je voor hem gemaakt.
    en nog Van Harte Gefeliciteerd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw Nel wat is je kaart super, ik vind hem helemaal geweldig, top gedaan zo voor een man.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk Nel.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Prachtige card in a Box heb je gemaakt,lekker stoer voor je broer..
    Ik hoop dat je mijn kaart ook hebt ontvangen, want met de post weet je het maar nooit..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Nel.
    Deze box kaart ziet er fantastisch uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd Nel.
    De box kaart ziet er geweldig uit daar zal hij zeker blij mee zijn.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart in box voor je broer. allebei gefeliciteerd. Heeft wim de kaart in de goede bus gedaan, in de goede straat?? Zone zei hij dat hij twijfelde of hij het goed had gedaan. de grappenmaker. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Supergaaf is deze exploding-box voor je broer, erg leuk om te geven.
    Een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen