Volgers

zaterdag 10 mei 2014

X- MAS

 Eerst wil ik mijn hobbymaatjes/blogmaatjes heel erg bedanken voor de felicitatie's en hele mooie kaarten die ik heb ontvangen met mijn verjaardag allemaal zijn ze schitterend .

Ja het is mij ook gelukt .
Ik zag van de week bij mijn  blogmaatje Anita Meijer dat zij een watermerk heeft gemaakt netjes een link naar de tutotial geplaatst en ook ik ben aan de slag gegaan het is gewoon even goed lezen en dan is het echt een makkie.En reuze leuk om te doen.
Vandaag maar weer eens een kerstkaart gemaakt lekker zitten kleuren met mijn Spectrum noir markers.


En onder in de kaart staat mijn watermerk ik ga zeker nog even verder spelen hier mee.
Dadelijk nog even naar het winkelcentrum daar is Ineke Bezemer aanwezig en even kijken wat voor nieuws zij heeft. Ik zeg maar weer veel liefs  Nel

15 opmerkingen:

  1. Deze is erg mooi, en het watermerk ziet er ook al goed uit!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel. Leuke kaart.Moloi afxcdrukje en weer heel leuk afgewerkt. Je watermerk is mooi. IK ben benieuwd als je wordt geinspireerd door Ineke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en leuk nu me watermerk.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Nel.
    Mooie kleuren en super tof samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super Nel dat het je gelukt is, en hij is prachtig met die lieve vlindertjes erbij, ben trots op je. En je kaart is weer een beauty, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart en super hoor je watermerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Nel, wat een leuk afdrukje heb je gebruikt, ziet er heel lief uit. Je watermerk is prachtig, ik wil dat ook nog steeds een keertje maken,heb de link dus komt wel een keertje. Het ziet er geweldig uit, knap gemaakt.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Nel en een mooie naam.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje hoor Nel en je watermerk is mooi geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit heb je schitterend gedaan Nel,
    leuke afdruk mooi geheel.
    Super je watermerk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh...wat een schattige kerstkaart! Lief in deze kleurtjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Nel,
    prachtige kaart is dit
    en wat leuk dat watermerk!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen