Volgers

maandag 12 mei 2014

Yes Mannen

Ik ben weer lekker aan de freubel geweest en wat heb ik het naar mijn zin met de mannenkaarten.

Deze kaarten zijn voor een tweeling die 40 jaar worden de één zit in een muziekcorps en de  andere wist ik niet  dus heb maar wat gedaan . Op de onderste kaart een nieuwe mal die ik voor mijn verjaardag heb gekregen en waar ik erg blij mee ben ik zal hem echt vaker gaan gebruiken hij is zo leuk. Ik zal het maar verklappen ik heb er nog een paar gemaakt dus die  komen jullie echt wel weer tegen, ik heb ook nog een opdracht  huwelijks kaarten dit vind ik ook wel  erg leuk , ik ga vanavond maar weer aan de slag eerst eens even met de stofzuiger door het huis ja dat moet ook gebeuren  . Tot ziens en veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. super leuke en gave kaarten Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer leuk, hoor!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    wat leuk deze kaarten,
    leuk dat je ze toepasselijk kunt maken!
    Prachtig resultaat!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Gaby kom ik hier op jouw blog terecht en zie ook hier weer van die mooie kaarten. Erg knap om zoiets moois te maken zeg! En ja, stofzuigen moet zo af en toe ook wel eens toch? Zeker als je veel knutselt en frutselt. Dan valt er wel eens wat op de grond. Tenminste bij mij wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mannenkaart maken blijft altijd een uitdaging en jij houdt waarschijnlijk heel veel van uitdagingen Nel?
    Ze zijn weer geweldig hoor, vooral die laatste springt er weer helemaal uit.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi nel wat weer superleuke mannenkaarten. Erg mooi gemaakt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi Nel, vooral het plaatje op de tweede kaart vind ik erg leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk Nel, prachtig gemaakt. Wat een geweldige mooie mal heb je gebruikt, komt erg mooi uit zo. Fijne avond, Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ..en Nel is weer in haar element, als ze maar mannenkaarten mag maken haha..ze zijn super Nel, leuk de 1ste met de muziekmal en de 2de lekker stoer, leuk is de nieuwe rand, ik heb hem ook , nog niet gebruikt..liefs Ans
    p.s. heb je wel eens naar papier van Maja Design gekeken, die hebben vaak ook mooie blauwtinten er bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat supergaaf zijn je mooie mannenkaarten Nel! Heerlijk hè om te maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie mannenkaarten Nel, ik vind ze allebei geweldig, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige mannenkaarten, en wat een mooie mal zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel
    Prachtige mannen kaarten
    Zelf vind ik ook leuk om mannenkaarten te maken.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen