Volgers

vrijdag 27 juni 2014

Het ging allemaal niet zo lekker

Na een dukke tijd met het renoveren van mijn slaapkamer ja ik had veels te veel gedaan werd ik uitgenodigd door mijn lieve broer en schoonzus om lekker mee te gaan naar Italie,  afgelopen woensdag zouden we vertrekken tot ik de trieste mededeling kreeg dat afgelopen zondag mijn zwager plotseling was overleden en ja dan kan je niet op vakantie.De vakantie wordt dus uitgesteld wel hou ik even een blog stop ik heb geen fut om te reageren en te plaatsen .
Vandaag zet ik er toch nog even een kaart bij die had ik ook al zo een tijd liggen maar kwam er niet toe een bedankje voor iemand die heel veel voor mij heeft gedaan  voor mijn hobby Petra alsnog bedankt.
één ding beloof ik ik kom echt weer op mijn blog hoor.



Veel liefs allemaal en gaan jullie op vakantie geniet er van groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Lieve Nel,
    Op FB las ik het trieste bericht van het overlijden van je zwager.. en dan ook nog alle drukte die je gehad hebt, denk eens een poosje aan jezelf, ik wens je heel veel sterkte..en hoop je weer terug te zien na je vakantie, doe maar lekker kalm aan, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel

    Ik had je op facebook al gecondoleerd, wat een nare toestand zeg. Wel heel fijn dat de vacantie uitgesteld kon worden en je toch nog kunt gaan, dat heb je ook hard nodig na al die drukte en het overlijden van je zwager. Heel veel sterkte en neem je tijd, we zien je hier wel weer schijnen. Je kaart is in ieder geval weer prachtig, mooie zachte kleurtjes, een lieverdje.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oprechte deelneming Nel en veel sterkte in deze moeilijke dagen.
    Neem gerust je tijd, wanneer het beter gaat zien we je terug verschijnen.
    Je kaartje is prachtig.
    Leuk modelletje en heel mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Nel, Wim en ik wensen je heel veel sterkte na alle drukte en het overlijden van je zwager. Die vakantie komt wel weer, maar denk ook even om jezelf.
    Tot ziens eind van de zomer zeggen we maar
    Veel sterkte nog, groetjes wim en leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Nel, Wim en ik wensen je heel veel sterkte na alle drukte en het overlijden van je zwager. Die vakantie komt wel weer, maar denk ook even om jezelf.
    Tot ziens eind van de zomer zeggen we maar
    Veel sterkte nog, groetjes wim en leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel veel sterkte Nel.
    en een hele mooie kaart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte Nel, neem je tijd rust lekker uit! Tot blogs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd Nel, heel veel sterkte. Snap dat je nu wel wat anders aan je koppie hebt. Hou je taai. Je kaart is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met het verlies van je zwager Nel. Veel sterkte gewenst.
    En toch ook alvast een fijne vakantie, rust maar lekker uit en geniet ervan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nel I am so sorry to hear about your brother. You have my Deepest Sympathy. This is a very sad time for you.

    This is a beautiful card. I love the shape and the beautiful rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    heel veel sterkte in deze zo moeilijke tijd!!!
    Doe maar rustig aan bloggen komet wel weer!
    Hartelijke groeten en sterkte van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel. Veel sterkte en de bloggen blijven er wel. Je zal later wel weer zin in het kaarten maken krijgen. Maar even rustig aan. Als jullie nog op vakantie gaan wens ik je een mooie reis en verder alle goeds. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Nel

    Ik wens je veel sterkte toe en het bloggen komt wel weer.

    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel...omdat ik je miste in blogland dacht ik "ik ga eens kijken",en toen las ik je berichtje. Sterkte met alles en denk vooral aan jezelf..bloggen komt wel weer, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen