Volgers

donderdag 12 juni 2014

Hobbymaatje jarig

Vorige week was mijn hobbymaatje Plony jarig voor haar speciaal deze kaart gemaakt natuurlijk in het rose, omdat ik nog nog geen tijd had om dezeop mij blog te zetten en moest afwachten of zij hem al had ontvangen heb ik  maar even gewacht, zij heeft hem inmiddels ontvangen en was er blij mee.
En ook een beetje vintage.
Met deze kaart wil ik gaan meedoen  bij de
challenge van WLVC met de opdracht alles mag.
Zo en dan nu nog even lekker de tuin in  veel liefs Nel.

16 opmerkingen:

  1. Wat een lief, zoet kaartje. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel lief en mooie kaart Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Nel
    Wat een prachtige kaart
    en heerlijk dat kleurtje.
    Fijne dag
    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje in vintage stijl, dit is helemaal voor Plony.
    Ze was er vast super blij mee.
    Mooie materialen en erg leuk samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel wat een prachtige.... Wat leuke mallen heb je gebruikt en een heel lief plaatje. Die valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel wat een prachtige.... Wat leuke mallen heb je gebruikt en een heel lief plaatje. Die valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je voor Plony gemaakt Nel, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jahoor echt een kaartje voor Plony! Lekker roze en vintage, wat heb je dit mooi gemaakt Nel!
    Heel vrolijk en toch ook zo romantisch!
    Top dat je hem inzet bij WLVC!
    Bedankt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een beauty van een kaart heel lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk vind ik het een geweldige kaart Nel....dat vind ik toch altijd als jij zo je best doet om roze en ook nog eens vintage te gaan maken.....Superleuk en je weet dat ik er blij mee ben. Gaaf dat je ook nog erg had in onze challenge bij WLVC....succes daarmee.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi nel,
    vergeet ik te melden in mijn vorige reactie, dat ik je toch wel heb gemist in blogland, maar gelukkig je bent er weer met een prachtkaart, mooi!!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend is je vintagekaart Nel! Prachtig plaatje en heel mooi in het zachte roze met bruin.
    En wat knap dat je een bed met nachtkastjes geverfd hebt. Het ziet er prachtig uit. Wat had je dit graag aan je man laten zien.... Op zulke momenten is het een extra pijnlijk gemis.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie vintage kaart heb je gemaakt voor Plony, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart en lieve kleurtjes, daar is Plony wel blij mee :)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen