Volgers

dinsdag 10 juni 2014

Zo daar ben ik weer

Oh wat had ik het druk maar het resultaat mag er zijn vind ik . Ik was mijn slaapkamer aan het opknappen wat een werk ja dan merk je dat je echt geen 18 meer bent maar ach dan doen we er maar wat langer over toch. Ik had een eiken slaapkamer op marktplaats gekocht voor 50,00 euro hihi.Mijn man was schilder hij zei altijd tegen mij schat je kan echt alles maar verven kan je niet , helaas is hij er niet meer en om te bewijzen dat het me toch gelukt  is laat ik jullie het resultaat zien en Oh wat ben ik trots op mezelf alles zelf gedaan behangen slaapkamer wit geverfd  enz alleen de laatste dag even een handje er bij gehad van mijn broer en schoonzus  want je kan echt niet alles alleen het moet ook in elkaar gezet worden.




En u het resultaat



En mag ik trots zijn ???
Hier had ik het dus druk mee en was ik er even niet na de klus lekker  het pinksterweekend weg geweest, morgen gaat mijn dochter trouwen  zaterdag geeft ze een feestje  dus ik hoop na het weekend weer van de partij te zijn ik zeg maar tot gauw en veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. wow dat heb je heel mooi en super gedaan Nel.
    Het ziet er prachtig uit je man zou inderdaad trots zijn geweest.
    ik zou zeggen Gefeliciteerd met de trouwdag van je dochter en heel veel plezier.
    tot volgende week.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel. Wat heb je wat werk verzet en wat is het allemaal goed gelukt. Je hebt een prachtige slaapkamer gekregen. Jammer dat de ogen dicht gaan!. Morgen een fijne dag en gefeliciteerd alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Wat ben je lekker bezig geweest en het is prachtig geworden, je kunt echt supergoed schilderen en het behang is prachtig..gefeliciteerd met de trouwdag van je dochter,liefs Ans..
    p.s. ik lig in t ziekenhuis,heb vandaag een nieuwe knie gekregen..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Nel. KNAPPERD. !!! Zo gaaf als je dat hebt gedaan. zag het al op facebook, maar nu pas echt goed. Geweldig hoor.
    Zaterdag een fijne dag en gefeliciteerd met die huwelijksdag. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Nel, wat ben jij een kanjer, wat heb je dit prachtig gemaakt alllemaal, je man zou trots op je geweest zijn.
    Ik zou maar even lekker uitrusten en voor zaterdag een geweldige trouwdag voor je dochter.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo wat een mooie metamorfose! Geweldig knap opgeknapt hihi nu maar heeeerlijk slapen en een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk maar wat ziet het er prachtig uit!!!
    Gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter en zaterdag een heeeeeeele leuke feestdag toegewenst. Geniet er van.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Nel wat heb je dat mooi gedaan, je mag zou trots geweest zijn. En gefeliciteerd alvast voor morgen. Geniet ervan.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Nel je kan met recht super trots zijn. Wat goed dat je dat allemaal voor elkaar hebt gekregen. het ziet er geweldig uit! Gefeliciteerd met de huwelijk van je dochter en alvast heel veel plezier gewenst zaterdag op het trouwfeest. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    goeiedag zeg wat een monsterklus, maar je staat je schildermanneke Nel!!!
    Wat een prachtreultaat!!!!
    ik wil je van harte feliciteren met je dochter en alvast een fijn feest toewensen!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen