Volgers

donderdag 24 juli 2014

Heerlijk op vakantie geweest

Ja Ik ben er weer .Lekker op vakantie geweest naar Italie het is iets langer geworden dan de planning was  maar dat kon ik wel gebruiken, nu dus thuis wasjes gedraaid de post doorgenomen en weer naar schoonmoedertje van 91 ja die zat al te wachten op me.Helaas heb ik nog geen inspiratie om een kaart te maken maar ik ga vanavond een kijkje nemen op de blogs dan   denk ik wel  dat ik het een en ander tegen komt waar ik  wat ideetjes kan uithalen,dus hoop  ik gauw jullie een kaartje te kunen laten zien gaat wel lukken hoor , veel liefs allemaal en tot gauw  Groetjes Nel

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nel. Wat fijn dat je lekker naar Italie op vakantie bent geweest. Mooi land. Wij zijn er net ook geweest. Ik kan na de vakantie ook nog niet zo aan het kaarten maken toe komen. Het weer is er ook niet zo na. Warm..... Wij fietsen veel als we vrij zijn. En op mijn werk is het ook redelijk druk.... Maar het komt vast wel weer. Bij jou ook wel. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis Nel fijn dat je goede vakantie hebt gehad.
    we zien je wel weer met een kaart verschijnen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je op je vakantie bent geweest. Hopelijk ben je lekker uitgerust en ook emoties wat verwerkt. Succes met de freubel!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen