Volgers

dinsdag 29 juli 2014

Hij was maar een clown

Ja het gaat weer een beetje lukken ik moest er even inkomen maar naar een paar bezoekjes op diverse blogs komt de inspiratie langzaam op gang.
Ik kon het nog even niet laten om toch nog een mannenkaart te maken jullie weten het ik vind ze zo leuk, dit gaat me beter af dan babykaarten.
Ach zo heeft iedereen toch wat.


De radartjes doen het leuk op een  mannenkaart , ik heb zelf een hekje gemaakt mert de cricut, wat frantage met een beetje blauw en nieuwe vlinders van lichtgewicht klei, ja ik ben weer lekker bezig. De volgende kaart NEEEEEE geen mannenkaart  ,  ik zeg maar weer veel liefs Nel

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk met die clown!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het beter gaat met de hobby, fijn dat je dan inspiratie bij elkaar kunt opdoen. Je mannenkaart (daar ben je zeker goed in) is erg geslaagd! Leuk is die clown!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer god bezig Nel. Alle twee zijn ze erg fraai. Goed gekozen ook.
    Mijn hoofd staat nergens naar. Beetje wat bij elkaar zoeken en that's it .
    PC heeft ook de geest nog gegeven. Straks naar Delfgauw om te kijken of er iet aan is e doen Anders maar een andere.
    Laptop slaat aldoor letters over Steeds terug om te verbeteren, geeft me nou niet bepaald energie.
    gr lenyw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    wat kunstzinnig deze kaart met clown,
    erg mooi gecombineerd!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de inspiratie er weer is Nel en wat een prachtige kaart is het weer geworden, echt een stoere mannenkaart!
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel
    Misschien is het wel van de warmte dat je inspiratie er even niet was, ik zie het niet, het is namelijk weer een geweldige mooie mannenkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig weer ,lekker vrolijk, prachtig die clown ! echt super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel
    Ik ben er ook weer
    en heb bij jou ook wat gemist zie ik .
    Prachtige mannenkaarten
    heel mooi gedaan weer .
    Blijf die mannen kaarten altijd zo lastig vinden maar bij jou zijn ze altijd super leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt!
    Fijn dat je vakantie zo geslaagd is. Wij waren (lang geleden) ook 2 x in Lazise (hotel net naast de stadsmuur)en 1 x in Bardolino en hebben het goed gehad. Volgend jaar willen we verder naar het zuiden afzakken!
    Fijne dag nog!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Nel j had dan wel geen inspiratie zo na het heerlijke Italië! Die twee mannenkaarten zijn prachtig geworden.

    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen