Volgers

zondag 24 augustus 2014

Baby kaart nr 2

En hier is de beloofde 2e  baby kaart het ging van eeen leien dakje maar dat kan ook niet anders ze lijken zoveel op elkaar en toch zijn ze anders .
Een andere mal achter het plaatje, een ander licht gewicht klei flesje, andere vlindertjes , een ander bedeltje en ander papier.

Ik zou zeggen ga nog even kijken naar de `1e baby kaart  en zoek de verschillen.
En zal ik eens wat vertellen ik vind het nog leuk ook om te doen , tot de volgende keer maar weer veel liefs Nel

10 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Ik vind je babykaartjes beiden schitterend, erg leuk zijn de rammelaar en het flesje van klei.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel
    weer zo'n schatje van een kaart!
    Prachtig gemaakt!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi lief kaartje met prachtige afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de 2 kaartjes vergeleken Nel en het klopt.....al doende leert men. Het tweede babykaartje vind ik MOOIER dan het eerste, dus ga zo door ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel Dit is 0ok een liverd. Heel mooi gemaakt met deze prachtige mal. Mooi plaatje. Supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je er eenmaal mee bezig bent, is het ook leuk. Al die kleine frutsels erbij.
    Deze is ook weer leuk.
    Ik had er gisteren 6 klaargelegd, vanmorgen tijdens de donkere wolken steeds naar binnen en 2 zijn er helemaal klaar, de derde bijna, , de vierde iets minder ver en de andere 2 gaan in de doos voor als ik ze nodig heb. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, en wat is dat flesje leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende babykaarten Nel, ze zien er beiden prachtig uit. Wat leuk dat je ook lichtgewicht klei figuurtjes hebt gemaakt, leuk om te doen he?
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen