Volgers

donderdag 7 augustus 2014

Bloemen

Gisteren heerlijk een dagje naar mijn hobbymaatje Plony geweest en wat was het weer gezellig veel gepraat natuurlijk gelukkig heb ik daar geen moeite mee leuke ideetjes opgedaan en inspiratie.
Ook heeft ze me even geholpen met mijn kaart/tag op de foto zetten en ik moet zeggen dat is heel goed gelukt.
Met deze tag ga ik meedoen aan de challenge van WLVC met als thema BLOEMEN meestal vergeet ik het maar Plony heeft me even er aan herrinnert.

Je mag de hele maand augustus meedoen en zoveel insturen als je wilt nou is dit niet leuk, ik denk dat ik er nog maar ééntje ga freubelen ik zeg maar weer tot ziens en groetjes Nel

14 opmerkingen:

  1. Hihi...ik moet er nog om lachen dat jij je kaart meebrengt om hem door mij op de foto te laten zetten....hahahaha....
    Ik zie hem bij WLVC nog niet staan maar dat komt vast nog goed. Je kan het....doe je best.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Nel. Lief van Plony he? Nu veel succes bij WVLC/ gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel
    Wauw wat een prachtige kaart .
    ziet er echt super mooi uit .
    Fijne dag nog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is prachtig en de foto super gelukt.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC,succes!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal het gezellig zijn geweest samen met Plony, heb je nu goed gekeken hoe ze de foto maakt zodat je het zelf ook goed kunt? Voorheen deed je dat ook zelf dacht ik of toch niet?
    Hoe dan ook, je kaart/tag is weer prachtig, mooie kleuren en papier gebruikt en de mooie details zijn volop aanwezig. Ik kijk weer uit naar je volgende creatie. Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gezellig dat je gisteren weer een dagje naar Plony bent geweest Nel, dat zal wel weer dolle pret zijn geweest en wauw wat heb je dit schitterend gemaakt, zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Nel!
    Met een paar aanwijzingen van Plony kom je er wel ;-)
    Heel mooi gemaakt en prachtige details! Daar zien we graag nog meer van! Dus kom maar op!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, zo je verhaal en de reactie van Plony te lezen hebben jullie het erg gezellig gehad. Daar krijg je zeker inspiratie en energie van. Wat een mooie kaart heb je voor de challenge gemaakt Nel. Een plaatje is het en wat een mooie kleuren...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel
    Wauw wat een prachtige kaart .
    Echt super mooi.
    Fijne dag nog.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    wat een romantisch nostalgische kaart, doet me denken aan de poezieplaatjes van vroeger!
    Mooi model kaart Nel!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag! Er is zoveel moois op te zien. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig hè zo'n dagje bij Plony :) lief dat ze je ook wil helpen! En je kaart is het wel waard om even bij te helpen, die zien we graag bij de challenge hoor!
    Supermooi!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, en mooie foto Nel. Bedankt voor je deelname bij WLVC,
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen