Volgers

vrijdag 22 augustus 2014

Charlie

Gisteren een poging gedaan om mee te doen met de kerstkaart van week 34 van Yvonne volgens mij dus niet gelukt, maar ach er zijn ergere dingen in de wereld
Volgende week nog maar eens proberen ik  zal een hobbymaatje nog wel even om raad vragen.
Dan nu maar weer iets anders nee eigenlijk niet want ik heb nog een mannenkaart gemaakt.
 Oh wat heb ik het dan naar mijn zin, dat gaat mij toch best wel lekker af.


  Vandaag Charlie jullie kennen hem vast wel het plaatje bewerkt en weer bewerkt tot een ovaaltje op het zelfde achtergrond papier gezet  ja steeds maar knippen en plakken maar we doen toch niet anders met kaarten maken, ik hoop dat jullie hem weer aardig vinden  ik ben er tevreden over ik zeg maar weer tot gauw  veel liefs Nel

9 opmerkingen:

  1. Dit is ├ęcht een toppertje, geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hooi Nel,
    wat is dat kraft papier toch mooi he!!!
    Ik vind het een prachtige mannenkaart nel!!
    Ook je kaartjes hier beneden het kerstkaartje zo mooi!
    Ook het bloemenkaartje mag er weer wezen,ik heb dat ook met challenges, ik vergeet ze gewoon en daarom ben ik daar maar mee gestopt,
    liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer toppie gedaan Nel....supergave mannenkaart.
    Daar ben je toch echt een kei in.
    Fijn weekend, Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel
    Hij is weer ontzettend leuk
    super hoe jij de mannenkaarten maakt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi nel wat eendrachtige kaart. Wat mooi gemaakt met dit plaatje en de afwerking is heel erg mooi.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je er tevreden over ben kan ik me voorstellen. Ik vind hem supergaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen