Volgers

zondag 31 augustus 2014

Èven een snelle

Even een snelle kaart ik zag van de week een kaart bij een hobbymaatje  en dacht deze is ook leuk en toch makkelijk na te apen en dan ga je aan de slag met het resultaat heel anders. 


Ik zeg maar weer inspiratie  genoeg alleen je moet het even zien en dan natuurlijk er zin in hebben ik was eerst even naar schoonmoedertje geweest en ik zat in de auto vanmiddag  er werd gezegd regen  lekker mijn makkelijke broekje aangedaan en dan maar freubelen  het gaat nog steeds lekker  ik ga nog maar even door  veel liefs en groetjes Nel

6 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Wat is die weer super leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien een snelle Nel maar hij is wel mooi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel de snelheid zie ik niet? Maar wel een hele prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen