Volgers

zaterdag 30 augustus 2014

Kerst Bal

Oh wat leuk. om dit te doen en weer met de Cricut machine.\Ik kan er uren zoet mee zijn .
Met deze kerstbal wil ik graag meedoen bij de challenge van http://yvonnes52weeksofchristmas.
Vandaag dus de kerstbal in mijn favoriete kleur , ik ben echt lekker bezig maar een foto maken en neer zetten oh dat vergeet ik nog wel eens  , ik ga morgen foto,s maken en wat kaarten klaarzetten want ik heb er echt al een paar klaar zit helermaal in het kerst gebeuren.\De volgende uitdaging die ik ga proberen met de cricut is een arreslee en ja hoor dat gaat ook lukken   en de maatjes die vandaag naar een beurs gaan heel veel plezier ik kan helaas niet het kriebelt wel  veel liefs NEL

14 opmerkingen:

  1. Wow Nel, wat heb je dit fantastisch mooi gemaakt. Wat kun jij toch goed met die cricut overweg, geweldig. Prachtige kaart in hele mooie kleuren, een toppertje weer.
    Fijn weekend, Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel,
    mooi deze kerstbal,
    kan me voorstellen dat je supertrots bent!!!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een prachtige kerstbal gemaakt, doe je mee met 52 Weeks of..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave Kerstbal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gedaan, een heel mooie kaart Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die kerstbal toch mooi geworden Nel. Klasse. Je bent een kei op snijgeval hoor!!! Ik kijk heel nieuwsgierig uit naar de arreslee.
    De beurs was niet een gerlijk met Bleiswijk, helaas. Maar wat ik wilde kopen heb ik, dus voor mij geslaagd.
    Die mevrouw van Feestje en zo, werd een beetje gek van me. ze deed het zelf steeds verkeerd. En dan mag je nog niet lachen ook.
    ge leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstbal.
    Prachtig aangekleed met leuke materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kerstbal in ook mijn favoriete kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer kunstig gemaakt Nel. Mooi gedecoreerd ook...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kerstkaart Nel in deze vorm!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstcreatie is dit Nel. Ook hele mooie tinten heb je gebruikt. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen