Volgers

maandag 25 augustus 2014

Kerst Ster

Oh wat heb ik zondag  heerlijk zitten knutselen het leek wel of het vanzelf ging. ik heb  een kerst ster gemaakt met mijn Cricut machine eerst een grote  daarna een wat kleine de inspiratie kwam eigenlijk van de Dutch Doobadoo.

 Nu kan ik hem de volgende keer gemakkelijk uitsnijden  een kind doet de was zeg ik maar ,  het volgende probeerseltje wordt een kerst bal  ik moet zeggen die wordt ook weer erg leuk, hij komt er aan hoor , nog even lekker verder prutsen , ik zeg maar weer tot gauw veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. Nou Nel, geslaagd! Tien met een griffel! Je had het al gezegd vorige week woensdag en het is je gelukt. Ik vind het knap hoor en je kaart is een beauty. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk is je kerstster Nel! Heel mooi gedaan.
    Je hebt schitterende kaartjes gemaakt tijdens mijn vakantie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Nel,het lijkt mij ook een gave snijmachine de Cricut, je hebt een prachtige kerstster gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Nel, ik kijk weer uit naar de volgende creatie.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a beautiful card Nel.. I love the shape.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    wat heb je een prachtige ster gemaakt, leuk model..Vanaf morgen kun je op het 52 Weeks of Christmasblog je kaart linken voor de nieuwe challenge, Yvonne heeft ook nog een extra bericht geplaatst, hoe het allemaal werkt,
    lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nel,
    wat een mooie kerstcreatie heb je gemaakt!
    Prachtig vintagestijl!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,
    al bloggend ben ik bij toeval op je blog terechtgekomen en wat een leuke kaarten / creaties heb je gemaakt ... echt zo leuk allemaal !
    Creatieve groetjes van Willeke ...
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen