Volgers

donderdag 4 september 2014

Arreslee in het rood

En dan nu de rode versie van de arreslee gemaakt met de Cricut.
Ook weer leuk geslaagd vind ik , met deze kaart doe ik ook weer meer bij

Yvonne 52
http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl/


Jullie zien ik ga steeds vaker mee doen aan een challenge zo leuk vooral omdat ik van de week een prijs had bewonnen bij WLVC   oh wat ben ik lekker gemotiveerd ik hoop dat ik het vol houd alleen moet ik nog af en toe zoeken waar een challenge staat maar dat gaat ook wel lukken  ik zeg maar weer veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    nou in het rood is die ook super mooi hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze is ook al zo mooi Nel, je bent lekker bezig en fijn om eens wat te winnen he? Daar krijg je inspiratie van. Je kunt deze kaart ook mee laten doen bij Cards and Scrap, alles mag hier dus deze zeker ook. Liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel dit is ook een beauty. Vanavond of morgen als er geen zon is, ga ik ook verder aan je meegebrachte slee.
    Nu zit ik in de tuin. Tussendoor even een blog doen; tomaten roosteren voor de soep, en buiten boontjes uit de kas bij HvH afhalen.
    Zo gaat t goed. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is deze ook weer prachtig geworden Nel, ik heb je toegevoegd bij 52 Weeks, leuk dat je weer meedoet,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is ook de rode arrenslee Nel!
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt, mooie versie in het rood. En vooral door blijven gaan in het meedoen van de challenges, zo leuk om te doen en erg motiverend. Fijn dat je deze week meedoet met de challenge van Yvonne. groetjes, Nelleke DT 52 weeks of.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen is in de kerstsfeer, jij hebt ook al zo,n mooie creatie gemaakt Nel.
    Je sleetjes doen het goed hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    nou gelukkig hoef ik niet te kiezen, wat mooi deze arresleetjes en knap gemaakt zeg!!!!
    Leuk dat je challenges zo leuk gaan!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Nel wat heb ik je een tijd niet gezien,we krijgen het ene na het andere voor ons kiezen....maar nu is het weer een beetje rustig maar er staat nig een hoop narigheid in zicht deze maand. Wat heb je een prachtige slee gemaakt heel erg leuk, ik heb hem ook pas gekocht en wil hem ook heel graag gaan maken.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen