Volgers

woensdag 3 september 2014

Arreslee

Eindelijk heb ik het voor elkaar de arreslee gemaakt met de Cricut.
De tekst KERST heb ik ook gemaakt met de cricut een leuk plaatje van het internet volgens mij was hij van Janet K  jammer dat zij geen plaatjes en foto,s meer plaats wat was het een gigant maar ik heb gelukkig nog wat plaatjes opgeslagen van haar het onderste randje bewerkt met frantage en ook nog eens twee leuke spiraaltjes gemaakt van ijzerdraad omwikkeld met satijn draad  en om een tandestoker heen gewikkeld wat een leuk effect krijg je dan  dit was het maar weer voor vandaag er komt ook nog een rode arreslee aan die is in de maak    groetjes en veel liefs Nel

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart in de vorm van een arreslee!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Nel
    Een super leuke kerstkaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige arreslee heb je gemaakt Nel, je bent echt goed bezig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart en ook zo'n leuk model. ben benieuwd naar de rode.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, knap gemaakt Nel, zo leuk om te zien wat jij allemaal kunt "toveren" met je cricut, prachtige kaart.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet je hem nu nog op het blog van Yvonne zetten?
    bruggetje bedoel ik.
    Hij is zo leuk. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen