Volgers

zondag 14 september 2014

Elke dag één glaasje BOLS

Ja daar ben ik dan het heeft even geduurd maar net op tijd toch voor de challenge van WLVC  ik had het beloofd en mijn kleinkinderen zeggen altijd mijn Oma wat ze zegt is waar beloofd is beloofd.
De kaart met als thema Dutch of te wel Hollands wat is er nu meer dan Hollands dan  een echte borrel weten jullie het ook volgens mij komt de borrel uit Schiedam

Dit is mijn kaart en wat is het ja hoor een mannenkaart Oh zo leuk weer, ik geniet er toch zo van , dus bij deze wil ik mijn kaart mee laten doen bij

WLVC  met als thema Dutch of te wel Hollands ik zeg maar weer tot de volgende keer en heel veel groetjes Nel

16 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk Nel, mannenkaarten maken is toch echt jou ding, ik vind ze echt lastig en waag me er maar zelden aan.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij is elke dag een appel gezonder maar...wat is ie weer leuk geworden, Nel..
    liefs Ans
    p.s. onze buurman heet Bols, zou hij ook elke dag een glaasje drinken..haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, Bols is echt Hollands. Ik dacht dat Schiedam Ketel 1 of 2 was. Maar wij zijn niet van e borrel. Wel van een glaasje heerlijk rood, van Merlot. Daar knapte ik gisteravond dan ook echt van op.
    gr leny w
    PS Ik vind je kaart weer een heel goede. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou hollandser kan niet een heerlijke borrel, je kaartje ziet er prachtig uit daar neem ik een borrel op.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor daar is ze...een mannenkaart natuurlijk als bijdrage van Nel aan de challenge van WLVC. Je hebt het heel origineel gedaan Nel en jouw insteek van echt Hollands is heel leuk gekozen. Fijn dat je meedoet en....de volgende challenge verwachten we weer iets origineels natuurlijk.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk een échte BOLS-kaart, lekker Hollands!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart echt heel gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart echt heel gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie hollandse mannenkaart. Prachtig gemaakt Nel met mooie details erop verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een erg leuke kaart.
    Bij het thema Hollands, denk ik meestal aan de kleuren rood wit blauw, dus, ik vind dit een heel leuk idee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Nel...een glaasje Bols hoef ik niet, ik kikker al op van deze leuke kaart. Succes met de challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gebouwd om die grappige afbeelding, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige mannenkaart.
    Hele leuke afbeelding en mooi aangekleed met al de andere materialen.
    Gaaf gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Nel,
    mooie mannenkaart prachtig gemaakt,
    en wat zal ik zeggen... PROOST!!!!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen