Volgers

donderdag 25 september 2014

En nog een keer Paris

Gisteren lekker zitten knutselen en omdat mijn vorige kaart al direct op geeist werd door mijn kleindochter heb ik er nog maar één gemaakt voor de kaartenbak ietsje anders maar ook wel grappig, alleen krijg ik toch mijn kleuren nog niet goed op de foto, ondanks dat ik toch mijn daglicht lamp hebt gebruikt,
Het zal wel even oefenen zijn.
 Het is ook weer een easelkaart maar wel een ander vorm er voor  gebruikt , ik zag een leuke kaart bij de challenge bij WLVC dus ik heb weer inspiratie opgedaan  en ga weer lekker verder ik wens jullie nog een hele fijne dag veel liefs Nel

10 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje.
    Ook het model en de kleuren vind ik zo prachtig.
    Een beelschoon Parijskaartje Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een beauty. Jouw foto is mooier dan de mijne. Eten klaar ???? Ben benieuwd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    wat mooi deze set van paarse kaarten,
    prachtig ieder van vorm en mooi van kleur!
    liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh maar deze Parijse kaart is ook een beauty Nel!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze Parijse kaart is ook weer een beauty Nel. Gaaf dit easelmodel en de spiegel heb je ook grappig gebruikt, is weer eens anders dan een gezicht. Complimentjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. C'est très chique Nel.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij blijft in de Parijse sfeer, wat een mooie chique kaart, super
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel
    Wat een prachtig modelkaart weer .
    Super mooi gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen