Volgers

donderdag 18 september 2014

Hij staat er weer op

Oh wat ben ik toch vlot met het meedoen aan een challenge.
Vandaag weer een nieuwe challenge nr  32 van WLVC met als thema Vlinders.
  Ik was met deze kaart bezig maar er zaten nog geen vlinders op nu dus wel.
Deze stempel heb ik gewonnen met de  challenge ook bij WLVC en oh wat is ze leuk en wat ben ik blij met deze prijs.

 Dit is dus mijn kaart voor de challenge nr 32  van WLVC . Of ik zo vlot blijf kan ik niet beloven hoor , in ieder geval staat deze er weer op.
  Andere kandidaten heel veel succes. Veel liefs Nel  

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Nel! Prachtig is de stempel. Je mannenkaart hieronder heb ik gemist...maar wat leuk zeg. Je weet het hè, ik hou ervan ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel weer een hele leuke kaart heb je gemaakt. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Nel,je hebt weer prachtig papier gebruikt, ook de vlinderrand is schattig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Nel en mooie vintage look.
    fijn dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Nel, helemaal in vintagestijl en mooi afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Nel, jij gaat als een speer! Wat ben je toch goed bezig, de ene na de andere prachtige creatie komt hier tevoorschijn. Je mannenkaart is ook prachtig, daar ben jij toch wel een kei in maar ook deze mooie vintage kaart is weer prachtig. Leuk om aan challenges mee te doen he? Heel veel succes, Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vintage kaart Nel,ik snap dat je die stempel mooi vindt, van mij mag je haar vaker gebruiken,hihi. Leuk zoals je de kaart verder opgebouwd hebt. Succes met de challenge,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt met je gewonnen stempel Nel....echt super gedaan en dit smaakt naar meer hoor. Fijn dat je zo supersnel bent deze keer met het meedoen aan de challenge van WLVC misschien heb je nog wel tijd voor een tweede deelname haha.
    Fijn weekend, liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    prachtige kaart met een prachtige vintage uitstraling!!!!
    Mooi zacht van kleur!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je gewonnen stempel prachtig verwerkt Nel, leuk dat je zo snel al voor inspiratie zorgt op het WLVC blog, dankjewel daarvoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo wat een gave kaart is dit geworden zeg!
    Lekker sfeertje neergezet! Mooie kleuren en gave stempel!! Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Wouw wat een prachtige kaart weer,.. mooi vintage en gave stempel
    Fijne dag,...
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen