Volgers

donderdag 11 september 2014

Ik doe weer mee

Vorige week heb ik de challenge gewonnen bij WLVC  en ja dan heb je de smaak te pakken ik had ook gezegd ik ga meer mee doen aan een challenge dus steeds maar kijken bij mijn Blogmaatjes of er wat voor me bij staat.
En ja hoor ik heb weer wat gevonden van een ander blogmaatje Leny weer een tip gehad hoe je alles in één keer kan linken maar met wat oefenen gaat dit wel lukken.

Met deze kaart wil ik meedoen bij :
Yvonne 52   kerstkaart
 http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl/
Anma Creatief   Dieren
 http://anmacreatief.blogspot.nl

Ik hoop maar weer dat ik  het goed hebt gedaan  we komen er vanzelf weer achter veel  liefs Nel

12 opmerkingen:

  1. Wat een schattige beertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een bjoetie heb je gemaakt met een schattig plaatje, leuk dat je weer meedoet aan 52 Weeks,
    xx Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer Nel. Je ijzertjes komen er mooi op uit. Baal nu nog harder, dat snap je. Nog steeds nergens te vinden. Je plaatje is een schatje. Op mijn ster van vandaag een plaatje van jou gebruikt.
    gr leny w
    PS Je bloem is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kerstkaart Nel!En een schattig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaart!!!!!

    Prachtig.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Nel!! Nog gefeliciteerd met het winnen van de challenge! En leuk dat je meedoet bij de 52 weeks!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kerstkaart Nel, mooie warme kleuren, schattig plaatje een dotje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel this card is really beautiful. I love all of it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart! Ik ben blij dat het gelukt is om die mee te laten doen met de challenge's, want anders was ik nooit op je blog gekomen ;-) En kan er juist zo van genieten om inspiratie bij anderen op te doen! En op deze kaart is weer genoeg daarvan aanwezig :) Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen