Volgers

vrijdag 26 september 2014

Oh wat leuk

Zoals ik al schreef in mijn vorig blogbericht  , ja ik had weer even inspiratie op gedaan bij de creatie,s van WLVC wat zag ik een leuke kaarten staan één er van was een klok en die was me toch mooi  en omdat ik de Dutch Doobadoo klok al een tijd in huis had maar nog niet had afgemaakt ben ik maar aan de slag gegaaan.
En oh wat vind ik hem leuk, jullie kunnen er zeker nog meer van mij verwachten, de klok is oh zo leuk voor een mannenkaart en die komt er zeker aan.


Dit is hem geworden en heb ik iets verkeerd gezegd  met Oh wat leuk, 
Misschien dat ik vanavond nog wat ga doen  maar dan zien jullie zeker weer het resultaat ik zeg maar blogmaatjes veel liefs Nel

8 opmerkingen:

  1. Hoi Nel. Dit is zeker prachtig leuk met het mooie bloemetjes papier. Heel mooi gemaakt en afgewerkt. En W af zij. Je Parijse kaarten geweldig! Mooie kleuren dat lila.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Prachtige kaart heb je gemaakt Mooi papier gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Nel.
    Leuk hoe je de klok hebt bekleed met je designpapier,leuke details weer een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en romantisch is je kaartje met de klok!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    De klok stat er prachtig op ;Mooie kleuren leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen