Volgers

woensdag 24 september 2014

Paris

Wat een weer vandaag echt zo een dag om lekker thuis te blijven lekker kopje thee  en dan maar je hobbykamer kamer in, met mijn nieuwe daglicht lamp aan moet nog wel even wennen hoor.
Ik ga nog een poging wagen om  mee te doen aan de challenge  van WLVC , ik heb begrepen dat je er twee mag neer zetten.
Dit is mijn tweede kaart.

Het thema is vintage  maar dan met Vlinders.
Het leuke is deze kaart is al weg ook mijn kleindochter vond hem  geweldig de eifeltoren en dan nog vlinders echt  helemaal in haar straatje,ik heb er nog eentje gemaakt met dezelfde kleuren toch ook weer iets anders maar deze is dan voor in de kaartenbak. ik zeg maar weer  veel liefs Nel.

13 opmerkingen:

  1. Zo romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Nel. Succes met de challenge. Ik dpe niet mee. Gaat niet. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! En super dat je een tweede inzending doet! Daar zijn we bij WLVC heel blij mee.
    Mooie kleuren hoor en leuke vlindertjes!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een supermooie kaart Nel!
    Je kleindochter weet wel wat ze uitzoekt ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel
    Je kaart is prachtig, je loopt zo door het hekje naar de eifeltoren.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh la la wat heb je een prachtige vintagekaart gemaakt, weer super veel te zien, heel erg mooi..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Nel. Gorgeous design and colour.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, wat een mooie kleuren zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart
    Mooie kleuren
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Nel!
    Jij hebt echt de smaak te pakken zeg!
    Ook deze is weer een echt totaal plaatje!
    Geen wonder dat ie al zo snel weg is en hopelijk word ie nog lang gekoesterd!
    Bedankt voor je 2e deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook je tweede kaart voor deze challenge is weer prachtig Nel. Mooie kleuren ook.
    Leuk dat je ook met deze kaart weer meedoet bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen