Volgers

zaterdag 13 september 2014

Pff weer zo zielig

Zo ik hoop dat ik het nu een beetje gehad hebt met crematie,s het lijkt wel of het nooit ophoudt, Bah vrijdag een burvrouw 45 jaar en zaterdag  de schoonmoeder van mijn dochter dus de oma van mijn kleindochter oh wat heeft dat meisje een verdriet gehad zo zielig om te zien hoe veel mijn kleindochter ook van haar andere oma hield  ja dan gaat je molentje weer even draaien en komt alles weer boven wat je zelf alleemaal hebt meegemaakt maar a fijn we gaan maar weer verder ik ben er gelukkig nog en geniet ondanks dat ik nu alleen ben toch nog heel veel van mijn leven.
Over op de orde van de dag gelukkig heb ik mijn hobby en dit is echt mijn grootste afleiding
Vandaag  nog even een leuk doosje gemaakt ja voor een man natuurlijk 

En weer de vraag hoe vinden jullie hem ik ben er weer blij mee en ga maar weer gauw even wat aan de kerstkaarten doen ik heb er namelijk 30 in bestelling en het liefs met rood dus jullie gaan een hoop rood met witte kaarten zien , veel liefs maar weer en groetjes Nel

10 opmerkingen:

  1. Hi Nel, Wat is je doosje weer mooi !!!!!!!!! En war gaaf zo'n grote bestelling. Leuk voor je hoor. Kan je lekker je aandacht aan andere dingen schenken. Want dat verdriet van vorige week, hakte er echt in he? Goed dat je kleindochter in elk geval nog zo'n schat van een oma over heeft. Zij geniet van jou en jij van je kleine - grote meid. Tot gauw, gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je card in a box als mannenkaart supergaaf Nel!
    Fijn dat je zoveel plezier aan je hobby hebt. Het geeft je afleiding in zo'n verdrietige week. Sterkte.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je card in box Nel, vooral omdat je er een mannenbox van hebt gemaakt.
    Ach meisje wat een verdriet weer, vooral voor je kleindochter, verwen haar maar een beetje, fijn dat jij er nog voor haar kan zijn.
    En blijf genieten van de mooie dingen in het leven, ik weet wat je voelt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Nel,
    wat een verdriet, soms is het gewoon te veel, gelukkig heeft jouw kleindochter nog een lieve oma..
    Fijn dat je wat afleiding hebt door 't kaarten maken, je card in a box is prachtig,
    lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Nel wat een verdriet allemaal, het hoort bij het leven maar soms gaan geliefden veel te jong en natuurlijk altijd te vroeg, hoe oud dan ook. Wat sneu om je kleindochter zo verdrietig te zien maar wat fijn dat jij er voor haar kunt zijn Nel, gelukkig heeft ze jou als Oma en daar boft ze mee. Dan je creatie, wat is dit toch weer mooi gemaakt, jij bent een kei in het maken van "mannencreaties" en deze is weer superleuk gemaakt. Wow en dan een bestelling voor 30 kaarten, je bent lekker bezig Nel en zoals je schrijft, het houdt je bezig ook. Fijn dat je deze hobby hebt want jijzelf staat er alleen voor en dat zal zeker niet altijd meevallen. Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    ja het leven is af en toe keihard,
    en dat komt vaak tegelijk,
    sterkte!
    Je kaartdoosje is weer super, fijn dat het inderdaad zoveel afleiding brengt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel
    Wat een schitterend doosje heb je gemaakt, heel gaaf.
    Veel sterkte met je kleindochter Nel.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel heel veel sterkte met je kleindochter, wat een narigheid toch allemaal het lijkt soms een bodemloze put.....daar weet ik alles van.
    Ik vindt je doosje ontzettend gaaf geworden heel stoer, en mooi gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen