Volgers

maandag 22 september 2014

Shabby Chic

Gisteren heerlijk aan de knutsel geweest ik dacht maak nog maar een kaart met vlinders is wel zo leuk en eigenlijk overal wel voor te  gebruiken.
Toch maar voor de zekerheid geinformeerd of het nu Vintage was of Shabby Chic. Nou ik weet het hoor het is dus geen Vintage maar Shabby Chic en ach wat maakt het uit ik heb er weer een leuke kaart bij voor in de kaarten bak en ik ga gewoon weer verder met knutselen.

 Dit is de kaart.Ik heb vandaag ook een daglicht lamp gekocht hij was in de aanbieding voor maar 19,99 het is een super lamp best wel groot ik ga hem ook straks gelijk uitproberen willen jullie weten waat even een P B ik weet nl niet of ik de winkelketen mag vermelden ik kreeg de tip ook van een hobbymaatje die zag hem in de folder staan maatje bedankt  Dit was het voor vandaag  veel liefs Nel

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi zacht lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie shabby chic kaart Nel, prachtig gemaakt enne..op je eigen blog mag je net zoveel reclame maken als je wilt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja , dat is het goede woord voor je kaart. Hij is zo mooi!!!!
    Op je blog mag je reclame maken, maar volgens mij niet op facebook.
    Je kan het zelfs melden, misschuien levert het dan nog wat op. ???? gr leny
    aat even horen hoe de lamp bevalt en af je groot verschil merkt?
    gr en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Een daglichtlamp is fijn, daar zul je veel plezier van hebben. Dit kaartje is ook weer mooi Nel, lieve kleurtjes, leuke details, mooi.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je lieve kleuren op deze kaart gebruikt, Nel!
    Ja een daglichtlamp staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik borduur (vooral 's avonds) heel graag en dan moet je er goed licht bij hebben.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in mooie zachte kleuren en met mooie details erop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dan NEl een daglichtlamp voor €19.99 dat is goedkoop ,ik heb er €40.00 voor betaald, als je er een maal aan gewend bent kan je niet meer zonder.
    Je kaart is prachtig, mooi met de grote vlinder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very beautiful card Nel.. I love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,

    Allereerst je kaart. Die is weer gewoon een knaller! super mooi gemaakt!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat loop ik weer achter met bloggen en wat heb ik weer prachtige kaarten van jou gemist de afgelopen tijd. Dit is ook weer een beauty hoor! Heerlijk, een daglichtlamp, kan je lekker lang doorgaan met knutselen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met een mooie chique uitstraling, super mooi gemaakt!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nel,
    hoe je je kaart ook noemen wilt, ik vind hem reuzesjiek!!!
    Heel mooi stijlvol!
    Ook onderstaand kaartje met uiltje vind ik erg mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen