Volgers

maandag 8 september 2014

Voor een heel lief stel

Ik heb voor vandaag een speciale kaart  - Box gemaakt voor een heel lief stel ze zijn vandaag 8 jaar getrouwd het is mijn Neef Richard en zijn vrouw Jennifer ik heb voor hun trouwen ook de trouwkaarten gemaakt en deze kaart  hangt nog steeds  in mijn hobby kamer vandaar dat ik dus echt deze dag niet mag vergeten.


Dit is het geworden ik hoop dat ze hem leuk vinden maar ik weet het eigenlijk  wel zeker want Jennifer vind alles mooi wat ik voor haar maak, dus ik hoef me over deze box echt geen zorgen te maken'Jennifer en Richard van Harte Gefeliciteerd  dikke kus Nel

10 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Nou dit is zeker ontzettend mooi .
    Heel mooi gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, Nel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er prachtig uit Nel,
    weer supermooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Nel, dit ziet er fantastisch uit, echt schitterend om te zien. Knap hoor, alles mooi gedetailleerd en in mooie kleuren, een plaatje.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supermooi Nel, leuk zo'n kaart in doosjesvorm.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een hele mooie boxkaart Nel ziet er goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met dit prachtige stel, je box is echt schitterend geworden voor ze.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige card in a box gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke box ..gemaakt .Ze zal er zeker blij mee zijn.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi nel,
    nou daar zou ik ook maar niet aan gaan twijfelen,
    ik vind het ook reuze mooi geworden!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen