Volgers

zondag 21 september 2014

Zondag knutseldag

Vanmorgen maar weer even naar mijn schoonmoedertje  (91) geweest  wat een heerlijk vrouwtje is het toch ,  dan ook maar gelijk even de was voor haar meegenomen hij zit al in de machine en dan maar even lekker mijn hobbykamer in .
Vandaag geen kerst, geen mannen kaart ja wat dan, oh ik heb nog een paar kaarten nodig voor een nieuwe woning.\
 
Dit is het geworden best wel leuk toch.Ik was van plan wat meer aan een challenge mee te gaan doen  maar vergeten er een paar op te schrijven , mochten jullie tips voor mij hebben graag, Wat zal ik nu weer eens gaan doen , ik weet het even niet  Dus tips zeer welkom veel liefs maar weer  Nel

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Nel met die uil.
    Ik weet nu ook geen challenges. Heb niet gekenen. Bij Hobby Vision is een Kerstchallenge. Kwam binnen bij de mails.
    Wim is fietsen. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben toch wel erg nerveus over dat gedoe met de ogen.
    heb helemaal geen zin in te hobbyen.
    Zit wat reclamefolders in te neuzen en daht zal eens even kijken wie er wat geplaaastst heeft. Meer niet.
    Verder nog een fijne zondag Nel. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook zo'n "ouwe taaie" als schoonmoeder, die van mij is 93 :)
    Mooie kaart Nel, dat vlopje vind ik erg schattig erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, Nel, mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Nel voor een nieuwe woning. Mooi dat je zo in één kleurstelling bent gebleven..Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Er zit een geweldig leuk plaatje op met leuke details erbij.
    Mooi gedaan zo.
    Tip voor de challenges: kijk eens rond op onze blogs, bij de meeste, bij mij dus ook (rechts), staan ze in de sidebar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel, wat heb je een prachtige verhuiskaart gemaakt, met de wijze uil, mooi van kleur is je kaart..Leuk dat je nog zo'n krasse schoonmoeder hebt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful Nel. I love the little owl.

    BeantwoordenVerwijderen