Volgers

donderdag 30 oktober 2014

En weer niet gelukt

Jeetje wat zie je toch een mooie kaarten en  heb je zoveel spullen en dan is je inspiratie weer weg ,Ik  ben de hele week al bezig met mallen maken op de cricut natuurlijk en dan snijdt je machine niet goed wordt je daar weer kriegelig van.
Eindelijk weer een idee heerlijk zo mooie witte kaart en ja hoor bij Nel komt er toch weer een kleurtje bij dus weer niet gelukt.
Maar daarom is hij wel leuk geworden ik ga met deze kaart gewoon weer mee doen bij :


yvonnes52weeksofchristmas 

Ik ga het gewoon weer een keer proberen maar ik weet nu al dat er toch een kleurtje bij komt,en wat vinden jullie er van  ondanks dat hij toch niet helemaal wit is . Veel liefs Nel

13 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij hoeft het niet volledig wit te zijn Nel, ik vind hem prachtig zo!!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hoeft toch ook niet persé een heel witte kaart te zijn? Ik vind 'em schitterend zo!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een beauty Nel. Dat kraft combineert prachtig bij dat wit. Een pláátje..complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel
    Mooi gemaakt, ik vind het super gelukt, wit is maar wit.
    Ik vind het mooi zo met de kraftkleur of hoe je dat ook mag noemen.
    Zeer geslaagd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net zo als ik gisteren al zei" Ik vind hem prachtig geworden. Dat kleurtje mag toch wel.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een hele mooie kaart is geworden Nel.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    dat hebben we allemaal wel eens dat het ietsjes minder is met de inspiratie,
    maar je kaart is toch geweldig mooi
    geworden!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel
    Je kaart is schitterend gemaakt ,
    Ik heb het ook wel eens dat heb ik iets in me hoofd dan heb ik net het kleur papier of het lukt niet zo als je wil . en dan laat ik het maar even leggen.
    Fijn weekend
    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel. Wat is dit een prachtige kaart geworden. Prachtige materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nel, je kaart is leuk, wat kleurverschil is juist wel mooi. Het lukte mij van de week ook niet hoor. Ik zag dat je al weer kaarten gemaakt hebt, die mogen er gewoon zijn. Fijn dat je weer een kaartje geplaatst hebt donderdag. Groetjes Nelleke DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen