Volgers

donderdag 9 oktober 2014

Fijne Feestdagen

Elke keer als ik weer aan het kleuren ben geweest denk  jeetje dat moet ik toch meer doen wat is het toch leuk.
Het is al een oudere Bestie stempel maar ik blijf hem leuk vinden.
In de vakantie nog een  bloemetje gehaakt en die komt nu leuk van pas  , de kerstboom gemat met craft  wat frantage gebruikt en een rendie
.Ja en het is weer donderdag dus doe  ik met deze kaart weer mee bij http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl/
 Oh  ja een kantje en wat plakparels en klaar is mijn kaart  achtergrond papier van de nieuwe blokken van de Action (Vintage blok) en wat vinden jullie er van ik zeg eerlijk ik ben tevreden veel liefs Nel


14 opmerkingen:

  1. Mooi Nel! Dit blijft zo'n mooie kleurencombi, blauw met bruin. Bestie is heel mooi ingekleurd en de kaart is heel mooi gedecoreert. Lief dat gestanste hertje erbij..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje, leuk met dat hertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    heel ontspannend he dat kleuren,
    je ziet het ook aan deze kaart dat je er veel plezier aan hebt beleeft!!
    Heel mooi resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen rood-wit dit keer. Heb ik dan maar overgenomen. hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je weer voor ons gemaakt Nel, en je hebt het heel mooi ingekleurd, past perfect bij het papier. Leuk dat je weer mee doet bij 52 weeks off....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kleurencombi, mooi kleurwerk, het is een plaatje Nel,
    fijn dat je weer mee doet aan 52 Weeks of...liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi lief kaartje in prachtige kleuren.
    Schitterend gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel
    Dat moet je ook meer doen meisje, je kleurt zo prachtig met je markers, dus kan ik alleen maar zeggen het is een prachtige kerstkaart, ga zo door.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De stempel is inderdaad en natuurlijk mag je hier tevreden mee zijn, wat een leukerd.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Hoi Nel,

    Wat maak jij prachtige kaarten, die
    hiervoor zijn ook al zo mooi !
    Deze is ook echt een plaatje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar was je kaart afgelopen donderdag? Ik miste hem. Is de rood-witte golf over. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen