Volgers

dinsdag 7 oktober 2014

Herfst

Ik heb wel even moeten nadenken wat het nu precies zou worden.
Een herfstkaart maken dat valt even niet mee  maar het is me toch gelukt en eigenlijkt vind ik hem toch wel heel leuk,
Met deze kaart doe ik weer mee aan de challenge nr 33  van

WLVC het thema is HERFST
en bij  3 dnadiablogspot.nl   Nadia              HERFST
/http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/ Anything goes
Ik hoop dat mijn inzending aan de eisen voldoet  en anders zal ik het zeker horen ,veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. het is een prachtige kaart Nel en een heel mooi plaatje.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herfstkaart Nel. Succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig, leuke mallen heb je gebruikt en super afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en natuurlijk Nel

    Bedankt voor het meedoen bij Hobbyshop 3D Nadia

    Groetjes Karin DT


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie herfstkaart Nel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je herfstkaart super gaaf Nel, ik gun je wel een prijsje, dus ik hoop dat je wint bij 1 van de challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan Nel.....mooie herfstsfeer heb je gemaakt en je plaatje is perfect voor deze opdracht. Leuk je te zien bij WLVC, succes.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is zeker goed gelukt hoor, erg mooi. Leuk dat je ook weer meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    echt een sfeertje van de herfst uit zich in dit kaartje!!!!
    Mooi plaatje heb je gebruikt!
    OOk het kerstkaartje van hieronder vind ik helemaal prachtig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie herfstkaart,het plaatje is ook super.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en Nel


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous Vintage card!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem prachtig hoor Nel, mooi sfeertje op je kaart bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart hoor, super kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtig herfstkaartje geworen, dank je wel om mee tre doen met onze challenge

    Groetjes Nadia
    Hobbyshop 3dnadia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk om zo de herfstsfeer te laten zien, sjiek en glitter en met zo'n prachtig plaatje als eyecatcher!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje, herfst en toch vinrage! Bedankt voor je deelname bij WLVC

    Groetjes
    Jacqueline DH

    BeantwoordenVerwijderen