Volgers

donderdag 23 oktober 2014

Twee leuke kerstballen

Ik zie ik heb er een nieuwe volgers bij Malika en Erica welkom ik hoop dat je inspiratie bij mij kunt opdoen.
En dan nu mijn kaart.
Het is even geleden dat ik wat heb geplaats sorry ik schaam me een beetje ik heb nog genoeg  liggen maat helaas andere dingen aan mijn hoofd gehad ik probeer weer mijn best te gaan doen met kaartjes te maken maar vooral te plaatsen,
 Voor vandaag een kerstkaart ja het is donderdag dus de challenge dag van Yonne 52 weeks of christmas dit is mijn creatie

 Ik doe nu maar gelijk gek ach twee dan maar ze lijken toch een beetje op elkaar  ik hoop dat jullie ze leuke vinden  heel veel liefs Nel

17 opmerkingen:

  1. Héél mooie kerstkaartjes, Nel! Veel mooie details, mooie kleurtjes en door de ronde vorm, toch eens iets anders dan de klassieke kerstkaart. Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Nel. Niet 1 maar 2 geweldige kaarten! wat prachtig deze ronde vorm en zo leuk gemaakt met alle mooie materialen. Allebei zijn ze even mooi. TOP. Dit blijven mooie kerstkleuren.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Nel. De kleuren rood en wit doen het altijd toch weer erg leuk. Je wordt er vrolijk van . gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk de kaarten als een kerstbal
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstballen zijn zeker leuk geworden Nel.
    De boog kan niet altijd gespannen zijn hoor, gewoon bloggen wanneer het jou uitkomt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstballen Nel. Leuk om dit als kaart binnen te krijgen. Je hebt ze allebei leuk gedecoreerd en de kleuren zijn lekker vrolijk en passen goed bij kerst. Complimentjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kerstballen.
    Beiden voorzien van mooie details en afbeeldingen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meteen 2 mooie kaarten! Goed bezig Nel!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 hele mooie kerstballen Nel.

    PS je hebt de 2 prijs gewonnen bij scrapbookstampsocietychallenge

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk modelletje Nel, en erg leuk versiert. Als ik een beetje op dreef ben, doe ik dat ook altijd met de kerstkaarten, er maar meteen twee of meer maken. Gezellig dat je weer mee doet met 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Dat heb je leuk gemaakt, mooi hoor
    die kerst ballen kaarten ☺

    En bedankt voor je welkom !

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel,
    wat leuk dat je weer meedoet aan 52 Weeks of..je kerstballen zijn alle 2 prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kerstkaarten. Leuk rond model en op allebei prachtige details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel
    Het zijn twee héle mooie kerstkaarten, leuk zo in het rond, het is inderdaad net een kerstbal.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creaties.
    Erg leuk model die kerstballen.
    Supermooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Nel. Two beautiful cards. I love them.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi nel,
    nou en of dat ik ze leuk vind!
    Beter gezegd ik vind ze prachtig!
    Leuk model in de vorm van kerstbal en het plaatje zo mooi ingekleurd en het nostalgische plaatje vind ik ook helemaal prachtig!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen