Volgers

donderdag 13 november 2014

Kerst kerst en nog eens kerst

Oh wat ben ik druk bezig met mijn kerstkaarten ik vergeet ze weer eens op te zetten maar het is Donderdag en dan doen we maar weer mee aan de challenge van Yvonne 52 weeks of christmas.

 En ach dan maar weer gelijk twee  kaarten  met deze kaarten doe ik weer mee bij Yvonne , ik zal van de week proberen om er nog een aantal op mijn blog te zetten ik heb er al genoeg klaar staan . Dit is een kort berichtje  ik moet weer verder  groetjesNel

11 opmerkingen:

  1. Hoi Nel wat een prachtige kaarten heb je al gemaakt je bericht hieronder had ik even gemist maar het ziet er al,email erg leuk uit. Groetten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat iedereen druk bezig is met de kerstkaarten.
    Je kaartjes zijn heel mooi.
    Leuke plaatjes en mooie samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kerstkaarten nel !
    super
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Je hebt 2 prachtige kerstkaarten gemaakt, fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nel, je kaart is prachtig geworden met het raam. Heb je er pionpapier onder gedaan??? De tweede is ook mooi. Ik heb de frames van de ramen nog liggen. Heb jij er ook nog nu?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Ik ben via-via op de blog gekomen en heb even lekker rondgesnuffel. Wat veel moois! Ben gelijk je volger geworden. Ook de kerstkaarten hierboven zijn schitterend.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn weer twee beauty's Nel, prachtig gemaakt en heerlijk voor de voorraad ;-).

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaarten Nel..Wat een een geinige kerstman in die spiegel, een beetje ondeugend kijkt hij wel..hihi. Ook je kaart met het openslaande raam is een plaatje, prachtig strikje...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een super gave kerst kaarten ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen