Volgers

zondag 16 november 2014

Vandaag geen Kerst

Vandaag geen Kerstkaarten misschien morgen ik heb er zat.
Nu iets anders gefeliciteerd met jullie huwelijk of  zoveel jarig huwelijk het kan volgens mij allebei.
Gewoon even een kaartje weer voor de voorraad bak.
Het is wel lekker in mijn favorite kleurtje blauw,maar Rose vind ik ook altijd erg leuk, ik wens jullie nog een hele fijne zondag ik ga nog even mijn hobbykamer in ik moet foto,s maken en bewerken   BAHHH maar het hoort er bij, veel liefs Nel

18 opmerkingen:

  1. Wat gezellig ff geen kerstkaart, deze is super mooi en die kleur daar ben ik ook wel van.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart nel
    de kleuren ook
    en wat een leuke kanten bloemetjes!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij bij de vorige schrijfster aan, hele mooie kaart in mooie feestelijke kleuren en een prachtig kantje.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Nel.
    De kleuren zijn zeer geslaagd voor een trouwkaart. Leuke stempel en mooie details.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nel. Mooie stempel
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nel dat is een gezellig mooie kaart. Die ben je vast wel gauw kwijt.
    Alleen niet in Schiedam hahahaha gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig, Nel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart Nel, lekker romantisch. Mijn man heeft mij zo nooit over de drempel gedragen hoor...slecht voor z'n rug denk ik..hihi.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Nel. Gorgeous card. Beautiful colours and image.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superlief kaartje Nel! Erg leuk geworden. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Nel, het plaatje staat er zo mooi bij.
    Je hebt er weer je best opgedaan hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje! Leuke details en mooie kleuren.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie trouwkaart Nel met een schattig bruidpaar erop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen