Volgers

dinsdag 18 november 2014

Yes Bestelling klaar

 Zie ik ineens dat ik er weer volgers bij heb oh ik let ook niet op ook hoor maar van harte welkom en ik hoop natuurlijk dat jullie een beetje inspiratie bij mij op kunnen doen ook probeer ik zeker bij jullie ook langs te komen.
Yes mijn bestelling van 30 kerstkaarsten in de tradionele kleuren Rood /Groen is klaar het was wel een werk en allemaal verschillend soms lijken ze wel op elkaar maar dat zijn er maar een paar.
Ik vond het weer heel erg leuk om te doen.








Dit zijn er een paar en dan ga ik nu weer verder met mijn eigen kerstkaarten en dat  zijn er  ook nog een aardig aantal dus vervelen doen we ons  nog steeds niet.
Even wat andere kleurtjes ik zeg maar weer tot ziens  en groetjes Nel

12 opmerkingen:


  1. 30 zijn er veel om in één keer te maken
    hahah, maar wel leuk om te doen !
    En deze zien er echt schitterend uit ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er allemaal prachtig uit. Fijn dat je bestelling klaar is.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er allemaal even prachtig uit. Top hoor

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt !
    30 is al heel wat
    heel leuk toch!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn mooie en prachtige kaarten geworden Nel
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Klus geklaard, fijn dat de bestelling af is, ik vind de vogeltjes achter het vesnter wel heel erg leuk !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit deel van je bestelling is geslaagd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je fotoos van de kerstkaarten zijn prachtig, maar toen ik ze vanmiddag in mijn hand had, zei ik het al: Wooow. Ze zijn echt prachtig. Maar het zal best wel een fijn gevoel zijn, dat je ze goed hebt afgeleverd vanmiddag.
    t Was weer heel gezellig vanmiddag.
    Ben al aan de slag geweest met de oranje bloemetjes en met de kleine bloemetjes erbij.
    Morgenmiddag het lijstje afmaken. Ben beniemwd wat ze er van vind???
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow Nel. You have been very busy. These cards are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel!
    Wooow dat is nog eens een serie!!!
    Maar het belangrijkste is wel dat je er plezier aan hebt beleeft!!!
    en dat hebben we als knutselaartjes toch wel allemaal!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar Nel toch! Wat heb je jezelf uitgeleefd en een serie supermooie kaarten gemaakt!
    Ik vind ze stuk voor stuk mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel. Je bent maar druk geweest. Maar het is een hele mooie serie geworden. Leuke mallen gebruikt. En lekker kunnen freubelen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen