Volgers

dinsdag 30 december 2014

De laatste van het jaar 2014

Na de vele kerstkaarten  die we hebben gemaakt,
 ik heb er nog een aantal die niet op mijn blog hebben gestaan jullie weten het de foto,s maken en bewerken wat heb ik er toch een hekel aan maar als ik dit niet doe zien jullie nooit wat en dat is dus niet de bedoeling.
Ik eindig het jaar 2014 met een Mannenkaart , dit was te verwachten van mij,

Ik ga geen goede voornemens neerzetten ze zijn nog steeds hetzelfde als de vorige jaren,
verder wens ik iederen een gezellige jaarwisseling en een heel creatief 2015   veel liefs Nel

8 opmerkingen:

  1. Als afsluiter van 't jaar een hele mooie mannenkaart.
    Tof gedaan Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige mannenkaart Nel!
    Alvast een fijne jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en creatief 2015.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige mannenkaart Nel en een fijne jaarwisseling

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Nel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer erg mooi Nel, prachtige mannenkaart. Ik wens jou en je dierbare een heel fijn 2015 en vooral veel gezondheid. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    mooie mannnenkaart!
    Echt jou ding he!!!!
    Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling toe en liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi !nel. Wat een prachtige mannenkaart, leuke afbeelding top! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen