Volgers

maandag 15 december 2014

Roze Kerstkaart

Volgens mij ben ik helemaal klaar met mijn kerstkaarten ik heb trouwens nog over.
Deze kerstkaart in het roze is voor een heel speciaal Hobbymaatje van mij we hebben al een paar jaar een zeer goede en fijne band met elkaar .
Ja wij  zijn echt maatjes.
Met deze kaart doe ik  mee aan de challenge van WLVC  Kind en Dier

Ze heeft hem inmiddels ontvangen dus kon ik hem op mijn blog zetten.
En nu de vraag aan jullie  wie is mijn lieve hobbymaatje, bij mijn volgende kaart die ik op mijn blog ga zetten zal ik haar naam verklappen , raden maar veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. Dat is mooie kaart die je voor Ynolp hebt gemaakt. Ze zal hem best wel mooi vinden. Succes bij de challenge.
    Ik heb er ook nog een heleboel over.
    Had er ook zo ontzettend veel.
    Ben benieuwd of alles goed is aangekomen bij de post. Bij eentje was de enveloppe stuk. Nu denk ik had ik nog
    maar even elders geprobeerd van die speciale enveloppen te halen. Hier kon het wel januari worden, dat ze ze weer hadden. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan er maar 1 zijn....en ja als je ook nog verklapt dat ze van roze houdt.....dan moet dat onze Plony zijn hihihihi en wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik vind die raampjes zo leuk een prachtig plaatje heb je er achter gebruikt! Super!
    Fijn dat je nog even tijd maakte mee te doen bij WLVC! Bedankt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, zo mooi samengesteld, schitterend plaatje ook!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nel, wat een prachtige kaart. Ik geniet hier zo van!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wat moet ik hier nu nog van zeggen zonder bevooroordeeld te zijn hahahaha....helemaal mijn ding natuurlijk. Marlies stond bij de kerstkaarten te kijken en toen zei ze.....wat een lieverdje is dat zeg, heel leuk gedaan....nou, wat moet je nog meer. Complimentje voor jou Nel.
    Fijn dat je weer meedoet bij WLVC....je bent in vorm deze keer hahaha.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Nel wat een prachtgie creatie!. wat een leuke details. mooie afbeelding achter het raam. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor Plony gemaakt Nel. Ja, dit is écht helemaal haar style hoor... Hihi.
    Bedankt dat wij er toch ook van mogen genieten hier op je blog!
    Gezellig dat je meedoet met WLVC.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje van een kaart Nel. Zo lief dat meisje achter het raam met die mooi versierde luikjes. Ik denk dat hij voor Plony is, roze én vintage...dat moet haast wel hihi..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een beeldschone kaart, Nel! De ontvangster zal er zeker heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    mooi deze combinatie en leuk dat venstertje, met dat meisje!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, met dat venster! Vind het echt een plaatje- Bedankt voor het meedoen met WLVC,

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen